En de winnaar is...
Quote (sK_Kabouter @ Sat, 12 Apr 2008, 19:02)
Geert Wilders is een overbodige populist.
Edit: Insgelijks. Wat zijn we het toch veel eens. Wat jammer dat je geen lekkah meisje bent, zoals Apachai!
This post was edited by ¢?NNI on Apr 12 2008 12:05pm