mijn broer heeft mac en hij is er best wel goe mee (hij weet er ook wel wa van dan

)
mac = games np als ze op mac nie pakken kan je nog xp er ook op zetten
hij is best klijn dus je kan makelijk vervoeren
internet is np (Als je goed aansluit natuurlijk
en je kan ook zwarte kopen maar dan kost je 100 euro extra of zo voor de kleur XD