d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Laptop Aanschaffen > Macbook Superieur?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 915.00
Apr 12 2008 09:31am
Bedankt Wuben ik heb even de Vaio notebooks bestudeerd en ik ben zéér onder de indruk hoe ze eruitzien heart.gif

http://vaio.sony.nl/view/ShowProductCategory.action?referer=http%3A%2F%2Fwww.sony.nl%2Fview%2FShowProductCategory.action%3Fsite%3Dodw_nl_NL&site=voe_nl_NL_cons&category=VAIO+Notebooks

Al die series zien er erg mooi uit smile.gif

De laptop is bedoeld voor de studie maar ik wil zeker ook af en toe een spelletje kunnen spelen (en dan hebben we het niet over frogger)

Ook ben ik het zat om steeds in een stoel voor de pc te zitten ik wil ook liggend en buiten op het terras kunnen genieten wink.gif
Member
Gold: 224.00
Apr 12 2008 09:44am
Let wel; dat is ex-btw. Inclusief is het 1200 euro.

Alleen de accu is niet top, vergeleken met mijn oude (een HP) loopt deze nogal snel leeg. Buiten zitten is er wellicht niet echt bij. Zo'n kleintje zou dan beter zijn (12 inch). Voor de rest is het een topapparaat, behalve alle shit die geinstalleerd is door Sony, maar ach, dat is een uurtje verwijderen.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 12 2008 09:50am
Quote (CpTJenJen @ Sat, 12 Apr 2008, 16:28)
ke das een koopje als ik de prijs zag ohmy.gif

ja precies !^
Member
Gold: 111.01
Apr 12 2008 09:52am
Mac Book Pro >
Banned
Gold: 915.00
Apr 12 2008 10:21am
Ik ging er al vanuit dat dat exclusief btw was. Als ik een laptop aanschaf laat ik mijn moeder dat ding aanschaffen voor haar bedrijf zodat er geen btw betaald hoeft te worden.

Ik ben echter nog steeds aan het twijfelen.. een witte macbook ziet er wel fris uit en ik zou dat ding ook graag mee willen nemen. Op de bank, in bed, in de tuin, reizen, etc.

Nadeel is dus dat er niet ge-gamed op kan worden. Maar er is toch een mogelijkheid om XP/Vista erop te zetten? Dan zou het toch mogelijk moeten zijn om bepaalde software (games in dit geval) te spelen of heeft het te maken met de hardware van de Macbook?

Ik wil mijn desktop dus vervangen voor een laptop. Ik heb al andere websites geraadpleegd en vinden de macbook daar niet echt geschikt voor. Aan de andere kant kan ik wel leven zonder games.. Accu duur is dan voor mij belangrijker en dat internet probleemloos werkt.

Een totaal andere reden is dat ik Microsoft zat ben. Heb al lange tijd bewust gekozen voor Mozilla Firefox vanwege de oneerlijke concurrentie positie. (Internet Explorer is ook gewoon een waardeloos product) Ben onlangs ook overgestapt naar Mozilla Thunderbird ipv Outlook. Ik vind het daarom ook leuk om lekker 'rebels' te doen en over te stappen naar Mac
Member
Gold: 2.00
Apr 12 2008 10:48am
mijn broer heeft mac en hij is er best wel goe mee (hij weet er ook wel wa van dan tongue.gif)
mac = games np als ze op mac nie pakken kan je nog xp er ook op zetten

hij is best klijn dus je kan makelijk vervoeren
internet is np (Als je goed aansluit natuurlijk

en je kan ook zwarte kopen maar dan kost je 100 euro extra of zo voor de kleur XD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll