d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mopje
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:44am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 17:42)
Ik dacht trouwens dat er een muur tussen de twee biecht hokjes zat.


dus dat doe jij fout!

je hebt al bewezen in het euro pvp forum dat je een sukkel bent..

iemands dode zus als flame gebruiken omdat je niets beters kan verzinnen, zielig..
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 10:48am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 06:44pm)
dus dat doe jij fout!

je hebt al bewezen in het euro pvp forum dat je een sukkel bent..

iemands dode zus als flame gebruiken omdat je niets beters kan verzinnen, zielig..
Ik dacht dat je zei dat het je niet uitmaakte?

Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 10 2008 10:50am
die kleuren lezen irritant, ik viel tussen elk woord inslaap
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:51am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 17:48)
Ik dacht dat je zei dat het je niet uitmaakte?


maakt dat jouw minder zielig? of minder een sukkel?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 10 2008 10:51am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 17:44)
iemands dode zus als flame gebruiken omdat je niets beters kan verzinnen, zielig..

Dat soort persoonlijke zaken posten op 'n internet fora posten is ongepast.
Wat hebben wij te maken met je privé-problemen? Zelfs al vond ik je geen idioot, het gaat me niks aan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:53am
Quote (�?NNI @ Thu, 10 Apr 2008, 17:51)
Dat soort persoonlijke zaken posten op 'n internet fora posten is ongepast.
Wat hebben wij te maken met je privé-problemen? Zelfs al vond ik je geen idioot, het gaat me niks aan.


houd je fucking bek is dicht man dioot, ik heb dat hier nooit gepost ze zijn er op een andere manier achter gekomen

jij bemoeit je echt altijd met dingen waar je geen ene fuck vanafweet, idioot.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 10:54am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 10 2008 10:54am
Quote (�?NNI @ Thu, 10 Apr 2008, 17:51)
Dat soort persoonlijke zaken posten op 'n internet fora posten is ongepast.
Wat hebben wij te maken met je privé-problemen? Zelfs al vond ik je geen idioot, het gaat me niks aan.


Ach, als die mensen nergens anders hebben om uit te huilen. Moeten ze niet gaan zeuren als ze dat soort reacties krijgen though, daar kun je op wachten.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 10 2008 10:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Apr 10 2008, 06:51pm)
maakt dat jouw minder zielig? of minder een sukkel?
Geen van beide, omdat de termen niet op mij van toepassing zijn.

Maarja, huilen over iets waarvan je eerder aangeeft er niets om te geven is wat, tja... kinderachtig?

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 10:58am
Quote (Flatulence @ Thu, 10 Apr 2008, 17:56)
Geen van beide, omdat de termen niet op mij van toepassing zijn.

Maarja, huilen over iets waarvan je eerder aangeeft er niets om te geven is wat, tja... kinderachtig?


Waar huil ik? Ik gaf gewoon een reden waarom je een zielige sukkel bent.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 10 2008 10:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 17:53)
houd je fucking bek is dicht man dioot, ik heb dat hier nooit gepost ze zijn er op een andere manier achter gekomen

jij bemoeit je echt altijd met dingen waar je geen ene fuck vanafweet, idioot.


loser, da heb je wel zelf verteld
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll