d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Doe De Autisten Test Hier ^^ > :p
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 9 2008 10:43am
20, prachtig getal.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 9 2008 10:47am
Quote (Flatulence @ Wed, Apr 9 2008, 05:43pm)
20, prachtig getal.


Mooi rond ja.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 9 2008 10:47am
10 hadk.. weet van mezelf dat ik ook supersociaal ben.. althans, sociaal leven en alle aspecten daarvan staan hoog in t vaandel.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 9 2008 10:53am
Quote (Skulvar @ Wed, Apr 9 2008, 05:42pm)
Ik denk dat ik voor een autist ook wel average zou halen. ¬¬


Jah, als je al zo een test gemaakt hebt weet je wel wat je op welke vragen moet beantwoorden,
Ik zou ook een score van 1-3 ofzo kunnen halen als ik wil smile.gif

In welke opzichten/mate ben je dan autistisch eigenlijk?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 9 2008 10:58am
Quote (Skulvar @ Wed, Apr 9 2008, 06:47pm)
Mooi rond ja.
Ja, 19, 21 en 22 zijn kut. 23 is wel aardig, maar 24 en 25 vind ik top.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 9 2008 10:59am
Quote (Flatulence @ Wed, Apr 9 2008, 05:58pm)
Ja, 19, 21 en 22 zijn kut. 23 is wel aardig, maar 24 en 25 vind ik top.


Gefascineerd door cijfers Bob?
Dat was alvast een puntje van die 20 die je in totaal had!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 9 2008 11:00am
Quote (Ov2rkill @ Wed, Apr 9 2008, 05:53pm)
Jah, als je al zo een test gemaakt hebt weet je wel wat je op welke vragen moet beantwoorden,
Ik zou ook een score van 1-3 ofzo kunnen halen als ik wil smile.gif

In welke opzichten/mate ben je dan autistisch eigenlijk?


Weet ik niet precies, hebben ze me wel allemaal verteld daar maar ik heb er niet echt naar geluisterd want het interesseerde me niet. (zal er wel mee te maken hebben tongue.gif)
Ik had asperge dinges of zoiets.

Mja, ik bekijk alles zo simpel mogelijk en denk niet na over mijn toekomst want alles gebeurt toch wel vanzelf, ik heb wel door dat dit niet echt slim is maar ik vind het wel chill zo en krijg mezelf echt niet zo ver om er verandering in te brengen.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 9 2008 11:06am
Quote (Flatulence @ Wed, 9 Apr 2008, 17:58)
Ja, 19, 21 en 22 zijn kut. 23 is wel aardig, maar 24 en 25 vind ik top.


23 is het negende priemgetal.
Nou, dan weet je het wel, me dunkt!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Apr 9 2008 11:10am
Most men have 17.

Ik ben zoals 'most men' :'( zelfs niet speciaal
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 9 2008 11:17am
Quote (Skulvar @ Wed, Apr 9 2008, 06:00pm)
Weet ik niet precies, hebben ze me wel allemaal verteld daar maar ik heb er niet echt naar geluisterd want het interesseerde me niet. (zal er wel mee te maken hebben tongue.gif)
Ik had asperge dinges of zoiets.

Mja, ik bekijk alles zo simpel mogelijk en denk niet na over mijn toekomst want alles gebeurt toch wel vanzelf, ik heb wel door dat dit niet echt slim is maar ik vind het wel chill zo en krijg mezelf echt niet zo ver om er verandering in te brengen.


Een lichte vorm van autisme dan, zolang je maar functioneert in de maatschappij.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll