Quote (Zompy @ Wed, 9 Apr 2008, 14:39)
Nu al weer gebanned?
Waarom vraag je dit?
Er staat toch
Group: Banned onder zijn naam?
Daarnaast is hij middels die account niet meer in staat te reageren?
Doe toch eens niet zo godvergeten dom.
Mocht je het voor de zogenaamde '+1' doen, zoek dan eens een ander tijdverdrijf; tenzij je me met een overdaad aan legitieme argumenten en je gevoelsbelevenis kan beschrijven, wat het met je doet.
This post was edited by WemyNM on Apr 9 2008 07:45am