d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Juist.... > Rude!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 23
Joined: Apr 9 2008
Gold: 0.00
Apr 9 2008 01:21am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 9 2008, 07:18am)
ik kreeg een maand gelede ook een pm van een of andere nederlander die mn fg wou en zei dat ie voor altijd mn slaaf zou zijn


rofl
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Apr 9 2008 02:58am
Quote (Zompy @ Wed, 9 Apr 2008, 06:52)
Block hem gwn...


Ok

Quote (WemyNM @ Tue, 8 Apr 2008, 22:01)
Wow!

Ik heb het vaak fout gespeld gezien, maar deze topt op het moment alles.


Dislexy ;/
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 9 2008 07:37am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 8 Apr 2008, 22:06)
hahahaha soms he weemz soms ben je te slecht voor woorden tongue.gif

was het nu wubz met mn cdkey of jij iig lukt het? tongue.gif


Dat moet Wuben geweest zijn.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 07:39am
Quote (QisGoodForyou @ Wed, 9 Apr 2008, 08:21)
rofl


Nu al weer gebanned?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 9 2008 07:45am
Quote (Zompy @ Wed, 9 Apr 2008, 14:39)
Nu al weer gebanned?


Waarom vraag je dit?
Er staat toch Group: Banned onder zijn naam?
Daarnaast is hij middels die account niet meer in staat te reageren?

Doe toch eens niet zo godvergeten dom.
Mocht je het voor de zogenaamde '+1' doen, zoek dan eens een ander tijdverdrijf; tenzij je me met een overdaad aan legitieme argumenten en je gevoelsbelevenis kan beschrijven, wat het met je doet.

This post was edited by WemyNM on Apr 9 2008 07:45am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 07:47am
Quote (WemyNM @ Wed, 9 Apr 2008, 14:45)
Waarom vraag je dit?
Er staat toch Group: Banned onder zijn naam?
Daarnaast is hij middels die account niet meer in staat te reageren?

Doe toch eens niet zo godvergeten dom.
Mocht je het voor de zogenaamde '+1' doen, zoek dan eens een ander tijdverdrijf; tenzij je me met een overdaad aan legitieme argumenten en je gevoelsbelevenis kan beschrijven, wat het met je doet.


Hij maakt toch wel weer een nieuwe multi. Waarmee hij kan andtwoorden.

This post was edited by Zompy on Apr 9 2008 07:47am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 9 2008 07:49am
Quote (Zompy @ Wed, 9 Apr 2008, 14:47)
Hij maakt toch wel weer een nieuwe multi. Waarmee hij kan andtwoorden.


Waarom andtwoord je niet op mijn vraag?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 9 2008 08:08am
Quote (WemyNM @ Wed, 9 Apr 2008, 14:49)
Waarom andtwoord je niet op mijn vraag?


jou vraag was:Waarom vraag je dit?

Ik wil wel weten wie het was eigenlijk wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 9 2008 10:35am
Quote (WemyNM @ Wed, 9 Apr 2008, 14:49)
Waarom andtwoord je niet op mijn vraag?


net als hij verdoe jij je tijd -.-

tja ik d8 ik zeg het even ^^


"andtwoord" rofl zompy happy.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 9 2008 10:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Apr 9 2008, 05:35pm)
net als hij verdoe jij je tijd -.-

tja ik d8 ik zeg het even ^^


"andtwoord" rofl zompy happy.gif


Mehehe, die is nog beter als f*cking.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll