Quote (Apachai @ Sun, 6 Apr 2008, 15:15)
DoH

Was wel leuk om te zien hoe mensen zoals Zompy er in trapten ^^
En BadBoyDeGekste wou mij in zen guild zodat hij eindelijk een meisje er in had

rofl
Dus je hebt je, met het oog op humor, een half jaar voorgedaan als 'n vrouw. Wat een komisch talent.
BBDG en zompy zijn sowieso idioten, of ze je nu geloofden of niet. Niks nieuws dus.
Quote (Ov2rkill @ Sun, 6 Apr 2008, 15:28)
Vlaamse benaming voor een vrouw.
Met 'n negatieve bijklank, wel.
Ik geloof dat ze dat woord in Nederland ook gebruiken. Of toch zeker 'wijfie'.