Quote (Flatulence @ Sun, Apr 6 2008, 05:12pm)
Hahaha, die ken ik ja! Ah, ik ben in mijn 'kinderjaren' echt te vaak bij ecomare geweest... familie die ons kwam bezoeken moesten en zouden er natuurlijk heen, en wij maar mee. Ook daarbij nog tig keer geweest met school.. over kindertrauma's gesproken ^^
wtf?
Wie ben je dan>?>? jij woont op texel zie ik?

Ecomare heeft idd een blinde zeehond ^^
En ecomare is enige museum met zeehonden @ texel

Edit: Gues van mij: Xepo?
This post was edited by Apachai on Apr 8 2008 06:00am