d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Juist Op Zee-visvangst Geweest > Nooit Meer!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 6 2008 08:09am
Quote (Flatulence @ Sun, Apr 6 2008, 02:05pm)
Na een week op zee is lopen op land een hele onderneming.


Voelt inderdaad wat vreemd ^^ Ik ben toen trouwens nog op texel geweest, naar een of ander museum over zeedieren ofzo
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2008 08:17am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Apr 6 2008, 03:09pm)
Voelt inderdaad wat vreemd ^^ Ik ben toen trouwens nog op texel geweest, naar een of ander museum over zeedieren ofzo


Ecomare?

Zeehonden en vogels etc zijn daar, ook is er een kelder waarin je allemaal gigantische bakken heb met vissen xD
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 6 2008 08:32am
Quote (Apachai @ Sun, Apr 6 2008, 02:17pm)
Ecomare?

Zeehonden en vogels etc zijn daar, ook is er een kelder waarin je allemaal gigantische bakken heb met vissen xD


Zou best wel eens kunnen, zeehonden hadden ze er in ieder geval, maar het is al lang geleden, ik weet er niet zo veel meer van.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 6 2008 10:04am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Apr 6 2008, 04:32pm)
Zou best wel eens kunnen, zeehonden hadden ze er in ieder geval, maar het is al lang geleden, ik weet er niet zo veel meer van.
Ah, die bakken zijn vrij nieuw. De half-open walvis buiten, weet je die nog?

This post was edited by Flatulence on Apr 6 2008 10:05am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 6 2008 10:09am
Quote (Flatulence @ Sun, Apr 6 2008, 04:04pm)
Ah, die bakken zijn vrij nieuw. De half-open walvis buiten, weet je die nog?


Neen dat zegt me niet echt iets, het is echt al een hele tijd geleden. Ik weet wel nog dat ik medelijden had met één van de zeehonden omdat die blind was. Kindertrauma's ftw biggrin.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 6 2008 10:12am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Apr 6 2008, 06:09pm)
Neen dat zegt me niet echt iets, het is echt al een hele tijd geleden. Ik weet wel nog dat ik medelijden had met één van de zeehonden omdat die blind was. Kindertrauma's ftw biggrin.gif
Hahaha, die ken ik ja! Ah, ik ben in mijn 'kinderjaren' echt te vaak bij ecomare geweest... familie die ons kwam bezoeken moesten en zouden er natuurlijk heen, en wij maar mee. Ook daarbij nog tig keer geweest met school.. over kindertrauma's gesproken ^^

Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Apr 7 2008 11:53pm
ik werd van een dagje visse en bier zuipe met 25 man niet opzee niet zeeziek, bier regelt het wel dat je goed blijf
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 8 2008 06:00am
Quote (Flatulence @ Sun, Apr 6 2008, 05:12pm)
Hahaha, die ken ik ja! Ah, ik ben in mijn 'kinderjaren' echt te vaak bij ecomare geweest... familie die ons kwam bezoeken moesten en zouden er natuurlijk heen, en wij maar mee. Ook daarbij nog tig keer geweest met school.. over kindertrauma's gesproken ^^


wtf?
Wie ben je dan>?>? jij woont op texel zie ik? biggrin.gif

Ecomare heeft idd een blinde zeehond ^^
En ecomare is enige museum met zeehonden @ texel biggrin.gif

Edit: Gues van mij: Xepo?

This post was edited by Apachai on Apr 8 2008 06:00am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 8 2008 06:09am
Quote (Apachai @ Tue, 8 Apr 2008, 13:00)
wtf?
Wie ben je dan>?>? jij woont op texel zie ik? biggrin.gif

Ecomare heeft idd een blinde zeehond ^^
En ecomare is enige museum met zeehonden @ texel biggrin.gif

Edit: Gues van mij: Xepo?


ow egt geweldig tongue.gif kom je daar nu pas 8er? ohmy.gif
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Apr 8 2008 01:49pm
Lijkt me wel leuk om eens te doen. Jammer genoeg heb ik ook het probleem dat ik vrij snel zeeziek word. :s
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll