Quote (Flatulence @ Sat, 5 Apr 2008, 20:08)
Ik raad je aan om helemaal niets met Vista te doen op het moment, over een jaar misschien. XP was niets dan huilen toen die uitkwam, hetzelfde is met Vista. Ik heb me er laatst ook een tijdje aan gewaagd, het ziet er prachtig uit, maar met verloop van tijd frustratie ten top...
Ik zou een XP home edition cd downloaden en vervolgens een cd-key vragen van een vriend/in die wel is overgestapt naar Vista of een nieuwe laptop heeft gekocht (bij zo'n beetje elke laptop werd home met cd-key geleverd). CD-keys zijn echter wel aan de betreffende laptop gebonden, maar dat kun je verhelpen door een microsoft telefoonlijn te bellen (computer) en te zeggen dat je je moederbord hebt vervangen =]
Legaal en simpel.
ik heb nog wel een key >..< nee w8 die kan ik niet geven dan ben ik de lul iig vista moet je niet draaien larzie , en xp wat nou xp op zwakker systeem... >.< een goed systeem functioneerd 2x zo goed met xp >.<
en dat is een feit. vraag het elk persoon die een beetje verstand van comupters heeft.