d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Njaguar Volgt Mij?
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 03:50am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Apr 5 2008, 10:44am)
jij zou wegblijven.. en een gewasa ga gewoon japans leren en laat ons met rust we missen je egt niet ofzo


SPEAK FOR YOURSELF! >=E
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 5 2008 03:55am
Quote (Skulvar @ Sat, 5 Apr 2008, 10:50)
SPEAK FOR YOURSELF! >=E


er zijn vast meer mensen met mij eens dat ie wegmag

This post was edited by CpTJenJen on Apr 5 2008 03:55am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 5 2008 04:07am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Apr 5 2008, 10:55am)
er zijn vast meer mensen met mij eens dat ie wegmag


Ik vond het wel een toffe kerel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll