d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ok
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 4 2008 08:46am
ik ken heel die loser niet, maar 7 maanden is precies goed om een multi te maken.
daarbij is het zwaar overbodig om daar een topic over te maken, zo maak je jezelf alleen maar beketn als multi
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Apr 4 2008 09:26am
oke lekker rustig..
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Apr 4 2008 09:34am
Quote (Sefran @ Fri, 4 Apr 2008, 15:21)
Het is gewoon niet mogelijk om zolang suspended te zijn zonder de reden ervan te weten, dat maak je niemand wijs.
Of misschien tenzij je gehacked bent, en dan nog zou je normaal gezien niet zo lang suspended worden.

njaguar kan zien of iemand gehacked is, wat hij niet kan zien is als er een vervelend broertje met je account gaat kloten terwijl je even niet bij de computer bent, oid.

Hoe dan ook, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen account, ik weet de reden niet van Stefan_FFH's suspension, of hij nu zelf problemen heeft veroorzaakt of iemand anders op zijn account, het is zijn eigen verantwoordelijkheid.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 4 2008 09:55am
Het is gwn zn multi.....
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll