d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwe Gsm Nodig, Maar Weet Niet Welke :) > Ik Weet Wel Wat Ik Erop Wil
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Apr 7 2008 01:14pm
Quote (drogehond @ Wed, Apr 2 2008, 11:03am)
I-phone als hij uitkomt


zal niet gebeuren in belgie
ik weet niet hoe het zit met nederland
maar koppelverkoop is verboden in belgie
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 7 2008 01:26pm
Quote (Apachai @ Sat, 5 Apr 2008, 09:38)
waarom staat er een ? achter denk je?

Motorola razor.. zijn niet meer zo duur ^^


Wat bedoel je?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 7 2008 01:45pm
Quote (Zompy @ Mon, 7 Apr 2008, 21:26)
Wat bedoel je?


Hm zompy, je bent niet de meeste nuchtere persoon hier op jsp denk ik zo hehe.
Hij bedoelt denk ik dat hij zelf ook niet weet wat outlook synch is, vandaar dat hij er een "?" achter had staan..
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Apr 7 2008 01:50pm
Quote (AverageJoe @ Sat, Apr 5 2008, 04:14pm)
Zoek iets uit de Nokia E-serie, die heeft een erg goede sync met outlook. En Nokia heeft prima toestellen (alleen weg blijven van de N-serie, de symbian software van de N-serie is nogal onstabiel)


Ik moet wel zeggen dat die n95 me erg goed bevalt smile.gif het leuke aan die n-serie's is dat je veel custom software er op kan gooien ^^
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 7 2008 01:54pm
Quote (Zompy @ Mon, Apr 7 2008, 08:26pm)
Wat bedoel je?


Die gast zij: lookout synch?
wat betekend dat hij het niet weet ^^ dan moet je hem niet quote met vragen wat et is? xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll