d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste Terroristische Aanslag Is Gepleegd!!
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 2 2008 08:19am
GOEIE!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 09:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 1 Apr 2008, 22:39)
vuile kut flikker

rot toch op ik mag jouw niet snap je dat nu nog niet?


en jij dan, is er serieus IEMAND, die geen multi of homo is, die jou mag?
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Apr 2 2008 09:13am
ik mag hem!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 10:08am
Quote (Snielsje @ Wed, 2 Apr 2008, 16:13)
ik mag hem!


lees mij post een goed en bedenk of je aan de criteria voldoet
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 2 2008 01:27pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 2 2008, 05:08pm)
lees mij post een goed en bedenk of je aan de criteria voldoet


Hij heeft zichzelf in een van de twee hokjes geplaatst.

Snielsje, ben je een multi?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 2 2008 01:34pm
Quote (Skulvar @ Wed, Apr 2 2008, 07:27pm)
Hij heeft zichzelf in een van de twee hokjes geplaatst.

Snielsje, ben je een multi?


jij hebt een kanker sicke signature
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Apr 2 2008 01:43pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 2 2008, 03:13pm)
en jij dan, is er serieus IEMAND, die geen multi of homo is, die jou mag?


als je iemand nie mag laat je hem meestal met rust

dus wa ben jij dan homo of multi //?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 2 2008 01:51pm
Quote (c0me @ Wed, 2 Apr 2008, 20:43)
als je iemand nie mag laat je hem meestal met rust

dus wa ben jij dan homo of multi //?


Nee, je redenatie blijft niet overeind. Bijna net zo jammer als deze compleet gefaalde 1 april grap.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 2 2008 02:56pm
Quote (c0me @ Wed, Apr 2 2008, 07:43pm)
als je iemand nie mag laat je hem meestal met rust


fout, hangt totaal van de persoon af en ik persoonlijk zal iemand die ik niet mag niet met rust laten tot er een bepaald bedrag op mijn bankrekening is gestort.

Quote (c0me @ Wed, Apr 2 2008, 07:43pm)
dus wa ben jij dan homo of multi //?


ik snap niet helemaal hoe dit een conclusie of iets dergelijk is van de zin hiervoor. ( daarmee bedoel ik "Vage zin die nergens op slaat die je getypt hebt. Dus, ....?")
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 2 2008 03:03pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 2 Apr 2008, 16:13)
en jij dan, is er serieus IEMAND, die geen multi of homo is, die jou mag?


HAHA ik mag m en ik ben geen homo of multy
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll