d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Nog Eens Lol Vraagje??? > Check Ff
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 31 2008 01:45pm
Quote (ktkenny @ Mon, 31 Mar 2008, 14:11)
ja sorry maar ik woon in aalst en hier word er zo gepraat:)

Kan je enkel dialect praten?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Mar 31 2008 01:57pm
Quote (�?NNI @ Mon, 31 Mar 2008, 20:45)
Kan je enkel dialect praten?


Schat, hoe pm ik jou in godsnaam?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 31 2008 02:01pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Mar 31 2008, 08:04pm)
ben je sagi?


Wat is een sagi?

Quote (sK_Kabouter @ Mon, Mar 31 2008, 08:57pm)
Schat, hoe pm ik jou in godsnaam?


Is onmogelijk, ook al geprobeerd...
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Mar 31 2008 02:19pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, 31 Mar 2008, 21:01)
Is onmogelijk, ook al geprobeerd...


Dan doen we het zo maar. Dit topic gaat toch nergens meer over.

Was Mortarion de leider/oprichter van GWS ten tijde ladder 1?

This post was edited by sK_Kabouter on Mar 31 2008 02:20pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 31 2008 02:21pm
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 31 Mar 2008, 20:57)
Schat, hoe pm ik jou in godsnaam?

Tekstcodering op 'Westers' zetten (staat ergens in 't menu van je browser) en vervolgens het eerste teken van mijn accountnaam "¢" gebruiken (in plaats van het vraagteken dat er nu verschijnt).

Quote (Ov2rkill @ Mon, 31 Mar 2008, 21:01)
Is onmogelijk, ook al geprobeerd...

Blijven proberen! Op bovenstaande manier is het mogelijk.

Quote (sK_Kabouter @ Mon, 31 Mar 2008, 21:19)
Dan doen we het zo maar. Dit topic gaat toch nergens meer over.

Was Mortarion de leider/oprichter van GWS ten tijde ladder 1?

Ralph! Goh, hij was wel 'n tijdje 'de leider', maar heeft 't niet zelf opgericht. Wanneer hij leider was, kan ik me niet meer herinneren.
Hoe kom je bij die vraag?


This post was edited by ¢?NNI on Mar 31 2008 02:23pm
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Mar 31 2008 02:55pm
Quote (�?NNI @ Mon, 31 Mar 2008, 21:21)
Ralph! Goh, hij was wel 'n tijdje 'de leider', maar heeft 't niet zelf opgericht. Wanneer hij leider was, kan ik me niet meer herinneren.
Hoe kom je bij die vraag?


Kreeg onverwachts een 'apply' op mijn friendslist, vandaar!
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Apr 1 2008 07:45am
Quote (Kanni)
Tekstcodering op 'Westers' zetten (staat ergens in 't menu van je browser) en vervolgens het eerste teken van mijn accountnaam "¢" gebruiken (in plaats van het vraagteken dat er nu verschijnt).
Heeft hij in een kladblok-bestandje staan hoor.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 1 2008 07:50am
Quote (garben)
Tekstcodering op 'Westers' zetten (staat ergens in 't menu van je browser) en vervolgens het eerste teken van mijn accountnaam "¢" gebruiken (in plaats van het vraagteken dat er nu verschijnt).


Danny zit vast bij het vetgedrukte!
Zoveel knopjes op m'n browser, en ik zie geen menu staan!
Edit : GEVONDEN!
Edit2 : Jah nee, sturen lukt nog altijd niet
Edit3 :Gelukt, laat maar!

This post was edited by Ov2rkill on Apr 1 2008 07:53am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll