Quote (sK_Kabouter @ Mon, 31 Mar 2008, 20:57)
Schat, hoe pm ik jou in godsnaam?
Tekstcodering op 'Westers' zetten (staat ergens in 't menu van je browser) en vervolgens het eerste teken van mijn accountnaam "¢" gebruiken (in plaats van het vraagteken dat er nu verschijnt).
Quote (Ov2rkill @ Mon, 31 Mar 2008, 21:01)
Is onmogelijk, ook al geprobeerd...
Blijven proberen! Op bovenstaande manier is het mogelijk.
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 31 Mar 2008, 21:19)
Dan doen we het zo maar. Dit topic gaat toch nergens meer over.
Was
Mortarion de leider/oprichter van GWS ten tijde ladder 1?
Ralph! Goh, hij was wel 'n tijdje 'de leider', maar heeft 't niet zelf opgericht. Wanneer hij leider was, kan ik me niet meer herinneren.
Hoe kom je bij die vraag?
This post was edited by ¢?NNI on Mar 31 2008 02:23pm