d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Paar Gratis Sigs
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 31 2008 04:24am
Ik vind de eerste best wel mooi. smile.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 31 2008 04:55am
Quote (CorvX @ Sun, Mar 30 2008, 10:34pm)
Hier zijn wat gratis sigs die ik niet voor fg kon verkopen hehe.

Zeg ff welke je wilt, en dan zet ik je naam erop.

http://img266.imageshack.us/img266/1399/weggeefzooicb1.jpg


ergens bgrijp ik wel waarom je deze niet verkocht krijgt smile.gif
zezijn redelijk simpel en zien eruit alsof je ze uit een afbeelding hebt geplukt en een klein beetje effect toegevoegd hebt

nuja je zult wel betere werken hebbe ndan deze wssn aangezien je deze free weggeeft
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 31 2008 05:01am
Quote (cranium-sf @ Mon, 31 Mar 2008, 11:55)
ergens bgrijp ik wel waarom je deze niet verkocht krijgt smile.gif
zezijn redelijk simpel en zien eruit alsof je ze uit een afbeelding hebt geplukt en een klein beetje effect toegevoegd hebt

nuja je zult wel betere werken hebbe ndan deze wssn aangezien je deze free weggeeft


dat zijn de meeste sig's....

iig vrij normaal
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 31 2008 06:52am
Quote (cranium-sf @ Mon, 31 Mar 2008, 12:55)
ergens bgrijp ik wel waarom je deze niet verkocht krijgt smile.gif
zezijn redelijk simpel en zien eruit alsof je ze uit een afbeelding hebt geplukt en een klein beetje effect toegevoegd hebt

nuja je zult wel betere werken hebbe ndan deze wssn aangezien je deze free weggeeft


Hehe klopt, ik ben ook nog wel een "noob" met photoshop opzich.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 31 2008 09:10am
Quote (CorvX @ Mon, 31 Mar 2008, 13:52)
Hehe klopt, ik ben ook nog wel een "noob" met photoshop opzich.


Wat voor effecten gebruik jij?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 31 2008 09:29am
de enige die ik t aanzien waard vind, is de 2e.. beetje blurring accent, maar wel n mooi perspectief om vanuit te werken.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll