Quote (Zened @ Sat, 29 Mar 2008, 22:43)
Gelukkig heb ik geen limit

kwa downloaden..
Dat is iets dat in Belgiƫ nog niet bestaat jammer genoeg

, terwijl de meeste zoiets al hebben.
Maar ja aan de andere hand onze connecties zijn wel zeer stabiel dus niks om echt over te klagen.
This post was edited by Sefran on Mar 29 2008 04:32pm