d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Fitna 2 Is In De Maak
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 28 2008 10:00am
Helaas kan je iemand een gebrek aan humor niet verwijten. Je zou de eerste zijn die ik aan zou klagen, Eric.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 29 2008 01:06pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 28 Mar 2008, 17:00)
Helaas kan je iemand een gebrek aan humor niet verwijten. Je zou de eerste zijn die ik aan zou klagen, Eric.


wow jij bent altijd grappig, Ruben.


Rot gewoon op als je overal commentaar op hebt, idioot.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 29 2008 01:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Mar 29 2008, 09:06pm)
wow jij bent altijd grappig, Ruben.


Rot gewoon op als je overal commentaar op hebt, idioot.
Jij geeft nu toch ook commentaar? ~;[

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 29 2008 01:20pm
Quote (Flatulence @ Sat, 29 Mar 2008, 20:18)
Jij geeft nu toch ook commentaar? ~;[


dit is mijn topic?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 30 2008 01:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 29 Mar 2008, 20:20)
dit is mijn topic?


Owned tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 30 2008 04:01am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Mar 29 2008, 09:20pm)
dit is mijn topic?
Haha, ja, en wat voor een, Meneer hypocriet.

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 30 2008 05:15am
Quote (Zompy @ Sun, Mar 30 2008, 08:52am)
Owned tongue.gif


If U PM me and i reply, NEVER delete the quote!


Wtf?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 30 2008 05:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 29 Mar 2008, 21:06)
wow jij bent altijd grappig, Ruben.


Rot gewoon op als je overal commentaar op hebt, idioot.


Jij maakt een topic aan met de meest flauwe grap ooit erin. Niemand vindt het leuk, want niemand lacht erom.

Ik heb niet zozeer commentaar, ik probeer je in te laten zien dat je geen humor hebt. Daar faal ik andermaal in, maar het jaar is nog niet voorbij.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 30 2008 03:00pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 30 Mar 2008, 12:17)
Jij maakt een topic aan met de meest flauwe grap ooit erin. Niemand vindt het leuk, want niemand lacht erom.

Ik heb niet zozeer commentaar, ik probeer je in te laten zien dat je geen humor hebt. Daar faal ik andermaal in, maar het jaar is nog niet voorbij.


ik probeer je te laten inzien dat ik er geen ene fuck om geef wat jij ervan denkt en als er een manier was waarop ik al jouw posts niet voormijzelf zichtbaar kon laten maken dan zou ik dat doen..
\
hoevaak moet ik je dit nog zeggen? en over jouw mening dat ik geen humor heb waar jij een feit van maakt, daar faal jij in.

sukkeltje

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 30 2008 03:07pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 30 2008 04:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 30 Mar 2008, 23:00)
ik probeer je te laten inzien dat ik er geen ene fuck om geef wat jij ervan denkt en als er een manier was waarop ik al jouw posts niet voormijzelf zichtbaar kon laten maken dan zou ik dat doen..
\
hoevaak moet ik je dit nog zeggen? en over jouw mening dat ik geen humor heb waar jij een feit van maakt, daar faal jij in.

sukkeltje


Wellicht dat je je posts voortaan voor iedereen onzichtbaar kan maken, want ik betwijfel of iemand (behalve die paar imbeciele apen) erop zit te wachten. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen?

Overigens maak ik er geen feit van, aangezien humor ten alle tijd iets subjectiefs blijft. Dat neemt niet weg dat er bepaalde indicators zijn; een duidelijke lijkt mij deze topic. Jij probeert duidelijk een grap te maken door in te spelen op de recente mediahype. Daarin faal je behoorlijk, omdat ik het flauw vind en blijkbaar de rest ook. Dat lijkt mij wel een redelijke indicator.

Schelden heeft weinig zin trouwens.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll