d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geerts Filmpje > Discuss
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 27 2008 03:32pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 27 Mar 2008, 22:21)
ja lol 2 miljoen views en traag niet normaal


hebben jullie trouwens door dat dit filmpje posten tegen de regels is van jsp en als een mod het ziet je er waarschijnlijk een warn voor krijgt ^^


welke regel
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 27 2008 03:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 27 Mar 2008, 22:21)
ja lol 2 miljoen views en traag niet normaal


hebben jullie trouwens door dat dit filmpje posten tegen de regels is van jsp en als een mod het ziet je er waarschijnlijk een warn voor krijgt ^^


report me maar ... kan mij die 10 % nu weer schelen tongue.gif en btw wat is hier niet goed aan. ik vraag om een discussie over het filmpje geloof dat het mag .. het is geen racisme van mijn kant maar van het filmpje dus dat is niet mijn fout en ik upload m al niet als film ding hier in het forum EXPRESS
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 27 2008 05:34pm
Mmm wat denken die wel niet.... Europe en Amerika... kom maar op zou ik zeggen.. 2 uur en alles ligt plat daar...
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 28 2008 01:50am
k vind de film niks aan, heb m naar 1 minuut stop gezet, wat een bout film tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 28 2008 02:16am
in het filmpje zie je iemand onthoofd worden, verminkte vrouwen, lijken en nog veel meer

er zal echt wel een regel zijn dat je dat niet zomaar mag posten

en niet doen alsof ik iemand report want ik heb er echt schijt aan ik waarschuwde alleen maar...
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 28 2008 06:39am
Quote (ML75)
Salah Edin, die in de film van Geert Wilders wordt verward met de moordenaar van Theo van Gogh, kan slechts lachen om het misverstand. "Zijn feiten onderbouwen, dat doet hij niet echt". De foto van Edin wordt in de film vergezeld door het bijschrift 'Mohammed B'.

Het is niet voor het eerst dat Edin wordt verward met Mohammed B. Eerder publiceerde de gratis krant Dag een foto van de rapper bij een artikel over B. "Het is niets nieuws, kan je wel zeggen", stelt Edin gelaten. De film zelf, die donderdagavond op internet verscheen, kon hem weinig boeien. "Ik vond het zwak", zegt hij. "Maar ik heb op dit moment nog niet de mogelijkheid gehad om hem goed te bekijken."

Kees de Koning reageert eveneens laconiek op het gebruik van de foto in de film. "Het bewijst alleen maar weer dat Wilders niet weet waar hij het over heeft", stelt hij. De foto van Edin werd gemaakt voor de hoes van zijn album Nederlands Grootste Nachtmerrie. Met het plaatje refereerde de muzikant bewust naar de wijdverspreide foto van zijn beruchte landgenoot. "We wilden aantonen dat de gemiddelde Nederlander denkt dat iedere Marokkaan met een baard als Mohammed B. is", vertelt De Koning. "Dat blijkt nog altijd relevant."


Need I say more?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 28 2008 07:08am
Haha, stom, Hij schijnt ook krantenkoppen te hebben gebruikt die niet juist waren oid? En hij heeft de cartoonist van de Mohammed-cartoon niet om permissie gevraagd om zijn cartoons te gebruiken. Was bij Pauw & Witteman, in ieder geval. Vond de film zelf nog redelijk mild, milder dan ik verwacht had in ieder geval. Maar wat Rutte ook al zei, waar zijn de oplossingen?
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 28 2008 08:06am
Quote (mUMmY- @ Fri, Mar 28 2008, 02:08pm)
Haha, stom, Hij schijnt ook krantenkoppen te hebben gebruikt die niet juist waren oid? En hij heeft de cartoonist van de Mohammed-cartoon niet om permissie gevraagd om zijn cartoons te gebruiken. Was bij Pauw & Witteman, in ieder geval. Vond de film zelf nog redelijk mild, milder dan ik verwacht had in ieder geval. Maar wat Rutte ook al zei, waar zijn de oplossingen?


Ja haha hij heeft de copyright beschenden nu mag Wilders een mooie boete betalen tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 28 2008 08:58am
Spong gaat m nagelen bennik bang sad.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 28 2008 09:14am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 27 Mar 2008, 21:26)
http://www.youtube.com/watch?v=6_D1oJG1OBc

nu is geert in mijn ogen geen haar beter.. hij laat alleen de extremisten zien.. extremisten net als hijzelf.. hij heeft gelijk maar ook deels ongelijk

ik heb graag jullie mening ook


Die werkt niet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll