d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Sansa E260 Mp3 Speler > Kent Iemand Deze?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 29 2008 07:22am
niemand die dit ding verder kent?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 1 2008 12:52pm
hebben jullie er wel verstand van als ik 10fg offer?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 1 2008 01:03pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 1 Apr 2008, 19:52)
hebben jullie er wel verstand van als ik 10fg offer?


kijk op tweakers.net? (use google)

als je dan niet hetzelfde probleem kan vinden word het moeilijjk tongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 1 2008 01:29pm
aan je moederbord model te horen is het een medion pc? zoja kijk eens op de medion site voor updates

als het ander merk is ga dan naar die site van het merk kijken voor driver updates
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 1 2008 01:37pm
Quote (cranium-sf @ Tue, 1 Apr 2008, 20:29)
aan je moederbord model te horen is het een medion pc? zoja kijk eens op de medion site voor updates

als het ander merk is ga dan naar die site van het merk kijken voor driver updates


ik heb geen standaart pc gekocht, gewoon aparte delen in elkaar gezet.
heb al veel driver updates geprobeert, werkt niet.
heb ged8 aan nieuwe service pack, maar kheb al 2.0.
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Apr 2 2008 06:52am
usb drives removen en laten herkennendoor xp

dan opnieuw proberen
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 09:11am
Quote (zero_cool89 @ Wed, 2 Apr 2008, 13:52)
usb drives removen en laten herkennendoor xp

dan opnieuw proberen


waar doe je dat?
ik heb in regedit al mn hele usbstor map gecleared maar hielp ook niet
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Apr 2 2008 12:03pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, 2 Apr 2008, 16:11)
waar doe je dat?
ik heb in regedit al mn hele usbstor map gecleared maar hielp ook niet


bij apparaatbeheer (staat bij systeem).
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 2 2008 12:20pm
Gebruik je UMS (via verkenner) of MTP (via wmp10/11)?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 2 2008 01:54pm
kunnen jullie iets uitgebreider schrijven en zonder al die afkortingen ik ben neit zo goed met pc's
heb wmp 11

This post was edited by Tha_Axid on Apr 2 2008 01:54pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll