d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lekker Frietjes Eten :d :d :d > Nu Dus :)
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 11:20am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, 25 Mar 2008, 18:17)
zo die was ruw gek!
beter ga je pokemon kaarten ruilen, gtfo


heb hij pokemon kaarten ?? sec, ff pm schrijve..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:24am
Quote (JurK. @ Tue, 25 Mar 2008, 18:20)
heb hij pokemon kaarten ?? sec, ff pm schrijve..


?_?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 25 2008 11:25am
friet is serieus ver van t lekkerste eten
en ik hoop egt serieus dat je er vandaag nog aan dood gaat, met al je spam
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:29am
Quote (Tha_Axid @ Tue, 25 Mar 2008, 18:25)
friet is serieus ver van t lekkerste eten
en ik hoop egt serieus dat je er vandaag nog aan dood gaat, met al je spam


spaghetti FTW
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 11:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:29)
spaghetti FTW


eendeborstfilet met frambozensaus. alhoewel een hertenbiefstuk ook meedoet in de competitie..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:59am
Quote (JurK. @ Tue, 25 Mar 2008, 18:50)
eendeborstfilet met frambozensaus. alhoewel een hertenbiefstuk ook meedoet in de competitie..


ik ben Vegetarisch
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 12:11pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:59)
ik ben Vegetarisch


maar ik niet.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 12:14pm
Quote (Zened @ Tue, 25 Mar 2008, 19:11)
maar ik niet.


maar?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 25 2008 12:16pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:59)
ik ben Vegetarisch


kut voor je
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 12:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 19:14)
maar?


dat ik gelukkig niet vegetarisch ben tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll