d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sneeuw, Regen, Storm, Zon??? > Wat Wordt Het Nou...
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 25 2008 10:23am
Quote (Apachai @ Tue, Mar 25 2008, 05:11pm)
moet je is achter je pc vandaan komen smile.gif
Ghehehehehehe

Lekker in de zon, 22-26 graden, op de stretcher en dan in slaap vallen xD


wauw dies hard tongue.gif maar wel waar...
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 25 2008 10:29am
^^
Naja, in slaap vallen kan je beter niet doen.. heb ik slechte ervaring mee xD
Maja, lekker koud zoet wit wijntje, zonnebril, lekker zonnetje tongue.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 25 2008 10:35am
Quote (Apachai @ Tue, Mar 25 2008, 04:29pm)
^^
Naja, in slaap vallen kan je beter niet doen.. heb ik slechte ervaring mee xD
Maja, lekker koud zoet wit wijntje, zonnebril, lekker zonnetje tongue.gif


mag ik naast je komen liggen?
jij bent echt een hottie
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 25 2008 10:49am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Mar 25 2008, 05:35pm)
mag ik naast je komen liggen?
jij bent echt een hottie


gewaagd tongue.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 10:59am
hier sneeuwt het weer! :S
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 25 2008 11:13am
Quote (Malakas @ Tue, 25 Mar 2008, 14:14)
Ik wil storm!!!


Het heeft hier zowat de heel dag gesneeuwt...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 11:14am
Quote (Zened @ Tue, 25 Mar 2008, 17:59)
hier sneeuwt het weer! :S


natte kut sneeuw als het nou is bleef liggen ^^

edit, natte kut = goed trouwens

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 25 2008 11:14am
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 12:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:14)
natte kut sneeuw als het nou is bleef liggen ^^

edit, natte kut = goed trouwens


Haha idd een natte kut is goed.!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 12:21pm
Quote (Zened @ Tue, 25 Mar 2008, 19:15)
Haha idd een natte kut is goed.!


ook als het natte kutten sneeuwt?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 12:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 19:21)
ook als het natte kutten sneeuwt?


tuurlijk tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll