☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Sneeuw, Regen, Storm, Zon??? > Wat Wordt Het Nou...
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 620
Replies: 33
Track Topic
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#11
Mar 25 2008 10:23am
Quote (Apachai @ Tue, Mar 25 2008, 05:11pm)
moet je is achter je pc vandaan komen
Ghehehehehehe
Lekker in de zon, 22-26 graden, op de stretcher en dan in slaap vallen xD
wauw dies hard
maar wel waar...
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#12
Mar 25 2008 10:29am
^^
Naja, in slaap vallen kan je beter niet doen.. heb ik slechte ervaring mee xD
Maja, lekker koud zoet wit wijntje, zonnebril, lekker zonnetje
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#13
Mar 25 2008 10:35am
Quote (Apachai @ Tue, Mar 25 2008, 04:29pm)
^^
Naja, in slaap vallen kan je beter niet doen.. heb ik slechte ervaring mee xD
Maja, lekker koud zoet wit wijntje, zonnebril, lekker zonnetje
mag ik naast je komen liggen?
jij bent echt een hottie
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#14
Mar 25 2008 10:49am
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Mar 25 2008, 05:35pm)
mag ik naast je komen liggen?
jij bent echt een hottie
gewaagd
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#15
Mar 25 2008 10:59am
hier sneeuwt het weer! :S
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#16
Mar 25 2008 11:13am
Quote (Malakas @ Tue, 25 Mar 2008, 14:14)
Ik wil storm!!!
Het heeft hier zowat de heel dag gesneeuwt...
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#17
Mar 25 2008 11:14am
Quote (Zened @ Tue, 25 Mar 2008, 17:59)
hier sneeuwt het weer! :S
natte kut sneeuw als het nou is bleef liggen ^^
edit, natte kut = goed trouwens
This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 25 2008 11:14am
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#18
Mar 25 2008 12:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 18:14)
natte kut sneeuw als het nou is bleef liggen ^^
edit, natte kut = goed trouwens
Haha idd een natte kut is goed.!
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#19
Mar 25 2008 12:21pm
Quote (Zened @ Tue, 25 Mar 2008, 19:15)
Haha idd een natte kut is goed.!
ook als het natte kutten sneeuwt?
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#20
Mar 25 2008 12:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Mar 2008, 19:21)
ook als het natte kutten sneeuwt?
tuurlijk
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact