d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Kun Jeje Total Transactions Zien? > Of Moet Je Ze Zelf Berekenen?
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 25 2008 01:41pm
er is een manier hoor
moet je onder mijn avatar op die gele muntjes klikke
en dan het aantal fg dat je hetb invullen, en op send drukke
dan krijg je een pm met het resusltaat
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 25 2008 01:43pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 25 Mar 2008, 20:41)
er is een manier hoor
moet je onder mijn avatar op die gele muntjes klikke
en dan het aantal fg dat je hetb invullen, en op send drukke
dan krijg je een pm met het resusltaat


werkte bij mij ook 3 weken geleden biggrin.gif

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 25 2008 01:43pm
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 25 2008 02:31pm
Quote (Zompy @ Tue, 25 Mar 2008, 20:35)
Sind's waneer ben jij on-topic? tongue.gif


sinds vandaag!

en jij niet zo te zien tongue.gif

OT: zo als al 100 keer gezegt je moet het zelf uitrekenen.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 30 2008 05:08pm
Quote (Zened @ Tue, Mar 25 2008, 09:31pm)
sinds vandaag!

en jij niet zo te zien tongue.gif

OT: zo als al 100 keer gezegt je moet het zelf uitrekenen.


Je overdrijft.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 31 2008 02:24am
Quote (Gewoon_Divine @ Tue, Mar 25 2008, 11:22am)
Plz lmk smile.gif

~Jeroen cool.gif


jij meot ze berekenen
omdat jij het bent
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll