d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Heb Jij Dit Paasweekend Doorgemaakt? > Vertel Je Verhalen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:59pm
ik begin maar niet aan de wiet tongue.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:01pm
hmm,

gisteren 11 uur wakker.. vriendin zat op me bed, en werdk wakker.. filmpie gekeken, TDU ff gespeeld.. en euh.. gegete.. en daarna ging weet filmpie kijke enzo, mn vriendin bleef slapen.. en vandaag euh.. niet zo gek veel, beetje gehangen en moe zijn met mn vriendin.. biggrin.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 24 2008 03:19pm
Wij hebben paasontbijt gedaan en daarna dikke blunt gerookt en nog wat losse white widdows. En tegen de avond gezopen. lekker weer ff zo zonder werk/school.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:35pm
Quote (Malakas @ Mon, 24 Mar 2008, 22:19)
Wij hebben paasontbijt gedaan en daarna dikke blunt gerookt en nog wat losse white widdows. En tegen de avond gezopen. lekker weer ff zo zonder werk/school.


iedereen zit hier tegenwoordig dik aan de drugs is dat populair ofzo op dit moment?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 03:38pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:35)
iedereen zit hier tegenwoordig dik aan de drugs is dat populair ofzo op dit moment?


Ik blow al ong 10 jaar, en het is gewoon super relaxt.
Andere drugs doe ik niet meer, en blowen vindt IK zo slecht nog niet voor je.
Maar waarom probeer je het zelf niet eens?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:41pm
Quote (CorvX @ Mon, 24 Mar 2008, 22:38)
Ik blow al ong 10 jaar, en het is gewoon super relaxt.
Andere drugs doe ik niet meer, en blowen vindt IK zo slecht nog niet voor je.
Maar waarom probeer je het zelf niet eens?


Heb het al een keer zelf geprobeerd alleen ik vind die smaak een beetje vies tongue.gif normaal sigaretten zijn wel lekker!

ze zeggen dat 2 keer in het jaar blowen goed voor je is:P

This post was edited by Zened on Mar 24 2008 03:42pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 24 2008 03:42pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:41)
Heb het al een keer zelf geprobeerd alleen ik vind die smaak een beetje vies tongue.gif normaal sigaretten zijn wel lekker!


Sigaretten.. goor man.
Koop gewoon een pakje shag, kan je langer mee en geen filter + de smaak van 't filter dat erbij komt.

Edit:

Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:41)


ze zeggen dat 2 keer in het jaar blowen goed voor je is:P


Ik blow ook 2 keer per jaar, in januarie begin ik met 't 1ste half jaar. En dan rond juni/juli blow ik voor de 2de keer tot eind december.

This post was edited by CorvX on Mar 24 2008 03:44pm
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:44pm
Quote (CorvX @ Mon, 24 Mar 2008, 22:42)
Sigaretten.. goor man.
Koop gewoon een pakje shag, kan je langer mee en geen filter + de smaak van 't filter dat erbij komt.


haha iedereen zijn smaak he!
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 24 2008 03:49pm
gewerkt...net terug...alle dagen...

horeca = eigenlijk kut maar ik hou ervan...weinig tijd hard werken en niks verdienen smile.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:51pm
Quote (sensitive @ Mon, 24 Mar 2008, 22:49)
gewerkt...net terug...alle dagen...

horeca = eigenlijk kut maar ik hou ervan...weinig tijd hard werken en niks verdienen smile.gif


ik werk liever voor het geld en niet voor me plezier.. meer voor het geld anders is het niet interessant.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll