Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:41)
Heb het al een keer zelf geprobeerd alleen ik vind die smaak een beetje vies

normaal sigaretten zijn wel lekker!
Sigaretten.. goor man.
Koop gewoon een pakje shag, kan je langer mee en geen filter + de smaak van 't filter dat erbij komt.
Edit:
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 22:41)
ze zeggen dat 2 keer in het jaar blowen goed voor je is:P
Ik blow ook 2 keer per jaar, in januarie begin ik met 't 1ste half jaar. En dan rond juni/juli blow ik voor de 2de keer tot eind december.
This post was edited by CorvX on Mar 24 2008 03:44pm