Quote (Malakas @ Mon, Mar 24 2008, 11:17pm)
Ik zeg 8... forum is best wel gaaf, alleen Nederlandse sectie is echt verkloot door somige gasten... en iedereen weet wel wie..
Daarom ook een 8, mensen die lager dan 5 vote moeten zich is afvragen of ze niet beter kunnen opkutte