d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 24 2008 02:05pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 20:21)

Haha, als hij doet, krijg jij de helft happy.gif
andersom ook dan? smile.gif


ga lekker geilen op mn fg
was dat nou een pm waard?
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:09pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 21:05)
ga lekker geilen op mn fg
was dat nou een pm waard?


lol dat meen je? heb je een pm van die kerel gekregen over je fg ?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 24 2008 02:38pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 21:09)
lol dat meen je? heb je een pm van die kerel gekregen over je fg ?


ja hij wilde t hebbe
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 02:42pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 21:38)
ja hij wilde t hebbe


lawl wat een noob echt waar! hoop dat hij binnenkort hier weer weg is hij spamt alles vol en het is een multi.
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 24 2008 03:56pm
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 24 2008 04:00pm
Quote (Larzie @ Mon, 24 Mar 2008, 22:56)
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/


dat zijn teminste wijze woorden wink.gif
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 04:20pm
Quote (Larzie @ Mon, 24 Mar 2008, 22:56)
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/


i know maar we hadden het hier ff over een amazone.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 24 2008 04:40pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 20:57)
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..


Vouch
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Mar 24 2008 05:06pm
09 ama ben je voor 200fg makkelijk mee klaar
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 05:12pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 24 2008, 10:20pm)
i know maar we hadden het hier ff over een amazone.


En een amazon dan?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll