☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Amazones Ownen Het Hardst? > Waar Of Niet Waar?
Prev
1
2
3
4
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2313
Replies: 103
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#11
Mar 24 2008 02:05pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Mon, 24 Mar 2008, 20:21)
Haha, als hij doet, krijg jij de helft
andersom ook dan?
ga lekker geilen op mn fg
was dat nou een pm waard?
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#12
Mar 24 2008 02:09pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 21:05)
ga lekker geilen op mn fg
was dat nou een pm waard?
lol dat meen je? heb je een pm van die kerel gekregen over je fg ?
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#13
Mar 24 2008 02:38pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 21:09)
lol dat meen je? heb je een pm van die kerel gekregen over je fg ?
ja hij wilde t hebbe
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#14
Mar 24 2008 02:42pm
Quote (Tha_Axid @ Mon, 24 Mar 2008, 21:38)
ja hij wilde t hebbe
lawl wat een noob echt waar! hoop dat hij binnenkort hier weer weg is hij spamt alles vol en het is een multi.
Larzie
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold
:
10,701.57
#15
Mar 24 2008 03:56pm
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#16
Mar 24 2008 04:00pm
Quote (Larzie @ Mon, 24 Mar 2008, 22:56)
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/
dat zijn teminste wijze woorden
Zened
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold
:
0.00
#17
Mar 24 2008 04:20pm
Quote (Larzie @ Mon, 24 Mar 2008, 22:56)
voor 3-4k fg kan je van elk type een char make da hard owned hoor :-/
i know maar we hadden het hier ff over een amazone.
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#18
Mar 24 2008 04:40pm
Quote (Zened @ Mon, 24 Mar 2008, 20:57)
al gauw 200 fgs? dan heb je wel een nooby ama! ik denk een goeie zo 3/4 k fgs kost..
Vouch
Rogier
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold
:
13.38
#19
Mar 24 2008 05:06pm
09 ama ben je voor 200fg makkelijk mee klaar
BanaanMetBolhoed
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#20
Mar 24 2008 05:12pm
Quote (Zened @ Mon, Mar 24 2008, 10:20pm)
i know maar we hadden het hier ff over een amazone.
En een amazon dan?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact