d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > !~! Zijn Er Hier Ook Nederlandse Pvm Guilds !~! > Want Ik Vind Omg-pvp Een Beetje Dood.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,236
Joined: Dec 23 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Mar 24 2008 10:55am
Quote (WemyNM @ Mon, 24 Mar 2008, 14:45)
ik ben een van de grootste geaks op deze aardbol!!


Quote (BanaanMetBolhoed @ Mon, 24 Mar 2008, 14:46)
Nee! Ik! biggrin.gif


hmm dit word moeilijk jongens.

@mod-termi icon_pointr.gif kheb je leider gepmed.
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Mar 24 2008 10:59am
Quote (boer_vince @ Mon, 24 Mar 2008, 17:55)
hmm dit word moeilijk jongens.

@mod-termi icon_pointr.gif kheb je leider gepmed.


goed zo. hij is nederlands btw, vergeten zeggen tongue.gif maar je kent hem waarschijnlijk wel he smile.gif
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 24 2008 11:13am
check v.i.p doen wel paar keer event's met guild
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 24 2008 11:30am
te druk in RL sorry vince

met nieuwe ladder ga ik nieuwe start maken met de guild/clan
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 24 2008 04:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 24 Mar 2008, 18:30)
te druk in RL sorry vince

met nieuwe ladder ga ik nieuwe start maken met de guild/clan


scool dan join ik ook
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll