Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 12:13pm)
Oooeh, begint weer op het oude dutch forum te lijken zo!

Nja, succes nog met het uit de knoop halen van dat provider gezeik.
Hoezo lijkt het nu op het oude dutchforum?
het ergste is, ik was allang op de hoogte van wat er mis was
ik woon op nummer 11B maar in het systeem van de providers bestaat er geen 11B. maar ik sta bij de gemeente wel gewoon ingescheven op 11b.
ik heb dit van tevoren al vele malen uitgelegd bij m'n provider Telfort. die zouden er rekening mee houden maar omdat telfort de aansluiting van KPN gebruikt vragen ze het signaal via KPN aan.
KPN heeft nu de aanvraag afgewezen omdat ze het nummer 11B niet herkennen (DOH, echt he. zo'n domme rede kost mij gewoon m'n aansluiting)