d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zit Verdomme Al Ruim 6 Weken Zonder Internet > Arg!@#!&%!&#^
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 23 2008 04:52am
Aaahw, gossie =']
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 23 2008 05:00am
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 11:52)
je brengt me wel op een idee.

hier ken ik bnet niet op, bij jou wel ik neem me pc wel mee wink.gif


De passie laait op , een nieuwe romance? happy.gif

Een pc is niks waard zonder internet hopelijk fixen ze het asap.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 23 2008 05:07am
Quote (Hellskin @ Sun, 23 Mar 2008, 11:06)
ik mis je sad.gif


wij jou ook hoor dennis
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Mar 23 2008 05:40am
Quote (xxrey-apoxx @ Sun, 23 Mar 2008, 12:36)
nee hij zit niet bij mij thuis wink.gif


hihi, lolz!
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 23 2008 05:49am
dat suck's ik zit elke dag op internet smile.gif

Quote (Falkerakatim @ Sun, 23 Mar 2008, 09:56)
als je zonder internet zit... hoe kan je dan op jsp posten?


Internetcafe?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 06:02am
Quote (Zompy @ Sun, Mar 23 2008, 11:49am)
dat suck's ik zit elke dag op internet smile.gif



Internetcafe?


internet cafe? het enige wat bij mij in de buurt zit zijn van die witwassende-belwinkels waarvan de winst rechtstreeks naar de heilige oorlog gaat.

alhoewel, je hebt hier in rotterdam ook het gamesyndicaat, maar ik denk dat ik me daar niet zo op me gemak vind. Niet dat ik geen Online-game verslaafd ben (dan ben ik blijkbaar wel) maar meer omdat ik ondanks mijn verslaving toch niet echt een stereotype game-nerd ben (ik zie mezelf niet zo snel in m'n eentje daar naartoe gaan, zo verslaafd ben ik dan net nog niet)

en daarbij, ik zou allang internet moeten hebben. stelletje incompetente klootviolen daar bij de kpn. alleen de helpdesk bellen is al zo frustrerend...


arg @$%@^#*
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:13am
Oooeh, begint weer op het oude dutch forum te lijken zo! tongue.gif

Nja, succes nog met het uit de knoop halen van dat provider gezeik.

This post was edited by BanaanMetBolhoed on Mar 23 2008 06:14am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 06:23am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 12:13pm)
Oooeh, begint weer op het oude dutch forum te lijken zo! tongue.gif

Nja, succes nog met het uit de knoop halen van dat provider gezeik.


Hoezo lijkt het nu op het oude dutchforum?

het ergste is, ik was allang op de hoogte van wat er mis was
ik woon op nummer 11B maar in het systeem van de providers bestaat er geen 11B. maar ik sta bij de gemeente wel gewoon ingescheven op 11b.
ik heb dit van tevoren al vele malen uitgelegd bij m'n provider Telfort. die zouden er rekening mee houden maar omdat telfort de aansluiting van KPN gebruikt vragen ze het signaal via KPN aan.
KPN heeft nu de aanvraag afgewezen omdat ze het nummer 11B niet herkennen (DOH, echt he. zo'n domme rede kost mij gewoon m'n aansluiting)
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Mar 23 2008 06:27am
sleep4.gif heb ergens gelezen dat meeste mensen bang zijn om over te stappen enzo omdat dit probleem dan voorkomt.. ze zeiden dat alles werd opgelost etc etc maar blijkbaar niet :S
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:30am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 12:23pm)
Hoezo lijkt het nu op het oude dutchforum?

het ergste is, ik was allang op de hoogte van wat er mis was
ik woon op nummer 11B maar in  het systeem van de providers bestaat er geen 11B. maar ik sta bij de gemeente wel gewoon ingescheven op 11b.
ik heb dit van tevoren al vele malen uitgelegd bij m'n provider Telfort. die zouden er rekening mee houden maar omdat telfort de aansluiting van KPN gebruikt vragen ze het signaal  via KPN aan.
KPN heeft nu de aanvraag afgewezen omdat ze het nummer 11B niet herkennen (DOH, echt he. zo'n domme rede kost mij gewoon m'n aansluiting)


Topics en replies zijn een stuk serieuser en gezelliger.
En ja ik weet het, ik ben een van de personen die het hier normaal verneukt. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll