Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.
Hou dit topic een beetje spam vrij, en mischien blijft ie dan wat langer open. :cheer:
Ok, dit is een vraag voor de mensen die hier zelf ook blowen.
1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?
Mijn antwoorden:
1: Beide is lekker maar ligt ook een beetje in welke bui ik ben, maar ik rook sowieso meer wiet dan hasj.
2: Amnesia is altijd wel lekker maar meestal rook ik White Widdow.
3: Marroco Light is da bomb

Ok dan, nu jullie!