d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet & Hasj > Welke Soorten Hou Jij Van?
Prev123414Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 23 2008 03:27am
ik rook of blow niet.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 23 2008 03:34am
ik doe wiet. afentoe hasj nooit..tongue.gif
welke soorten wiet... weet ik veel xD een maat van mij komt er altijd me aanzetten:P
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 23 2008 06:14am
Quote (CorvX @ Sun, Mar 23 2008, 12:35am)
Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.
Hou dit topic een beetje spam vrij, en mischien blijft ie dan wat langer open. :cheer:

Ok, dit is een vraag voor de mensen die hier zelf ook blowen.

1# Houd je meer van hasj of van wiet?
2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?


Mijn antwoorden:

1: Beide is lekker maar ligt ook een beetje in welke bui ik ben, maar ik rook sowieso meer wiet dan hasj.
2: Amnesia is altijd wel lekker maar meestal rook ik White Widdow.
3: Marroco Light is da bomb smile.gif



Ok dan, nu jullie!


Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:17am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Mar 23 2008, 12:50am)
wat is sterrenstof ookalweer?


Stardust?
Das ook wiet. tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 06:24am
ik heb een bloedhekel aan roken & blowen etc.

Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:28am
Quote (Hellskin @ Sun, Mar 23 2008, 12:24pm)
ik heb een bloedhekel aan roken & blowen etc.


Quote (CorvX @ Sat, Mar 22 2008, 11:35pm)
Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.


Meh. ;P
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Mar 23 2008 06:34am
Geen enkel, ik veracht elke vorm van zo'n dingen.
Zelfs de "onschuldige" wiet kan zeer zware psyhologsiche gevolgen hebben.
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:35am
Quote (Sefran @ Sun, Mar 23 2008, 12:34pm)
Geen enkel, ik veracht elke vorm van zo'n dingen.
Zelfs de "onschuldige"  wiet kan zeer zware psyhologsiche gevolgen hebben.


Quote (CorvX @ Sat, Mar 22 2008, 11:35pm)
Ok, de mensen die hier komen zeuren dat wiet slecht post gewoon helemaal niet.


Meh. ;P
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 07:34am
ik zeg niet dat wiet slecht is.

ik ga hier ook geen moraalridder spelen. Corvx beslist zelf hoe hij z'n leven in wil vullen (ga nou gewoon is werken man parasiet wink.gif)

ik deelde alleen mee dat ik er niet van hou.
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Mar 23 2008 07:55am
1# Houd je meer van hasj of van wiet?
Geen van twee, maar heb allebij geprobeerd en vond wiet toch lekkerder.

2# Welke wiet soort vindt je 't lekkerst?
Geen flauw idee tongue.gif ik heb hier geen verstand van.

3# Welke hasj soort vindt je 't lekkerst?
Zelfde als bij 2.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123414Next
Closed New Topic New Poll