d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Er Iemand Verstand Van Draadloze Routers?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 24 2008 10:06am
Quote (Sjaakje007 @ Sun, 23 Mar 2008, 20:41)
miss even password reset aanvragen ofzo (van je normale modem)
werkt wel es


deze gast weet neit veel, valt mee dat hij neit flamed, dit doet hij bij mij namelijk, stalker ~
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 24 2008 10:11am
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, Mar 24 2008, 04:06pm)
deze gast weet neit veel, valt mee dat hij neit flamed, dit doet hij bij mij namelijk, stalker ~


wat lul jij nou weer
ik flame je niet omdat jij een klein kanker kindje ben en ik je zielig vind
beter hou je gewoon je bek dicht want je lult dezelfde troep die uit je ass komt
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 12:36pm
Quote (MinoSo_NL @ Sat, 22 Mar 2008, 15:33)
ik heb het zelfde probleem.. geen idee hoe ik dr iets aan kan doen :S


dat vraagt hij niet he tongue.gif
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 12:37pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 24 Mar 2008, 18:11)
wat lul jij nou weer
ik flame je niet omdat jij een klein kanker kindje ben en ik je zielig vind
beter hou je gewoon je bek dicht want je lult dezelfde troep die uit je ass komt


kijk,kijk,kijk, weeral flamen, reportet man wink.gif

Edit: ik hoop dat je +10 krijgt! dan vertrouwen nog minder mensen je smile.gif

This post was edited by I_Have_Many_friends on Mar 24 2008 12:38pm
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 28 2008 09:06am
Quote (Zened @ Sun, 23 Mar 2008, 19:34)
oke meld het maar even als het dan gelukt is tongue.gif

en wat het nou was.

ben benieuwd.


het is opgelost het zat hem in de firewall van de router
zeer lang gezocht wat het was en eindelijk gevonden biggrin.gif
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Mar 29 2008 03:47am
ik had eerst ook problemen met de verbinding

toen had ik het kanaal ( wat normaal gesproken op 6 staat )
op 11 gezet

1 of 11 helpt de verbinding verbeteren
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 29 2008 07:19am
Quote (thomas1441 @ Sat, 29 Mar 2008, 10:47)
ik had eerst ook problemen met de verbinding

toen had ik het kanaal ( wat normaal gesproken op 6 staat )
op 11 gezet

1 of 11 helpt de verbinding verbeteren


daar lag het niet aan dat is gewoon om een onderscheid te maken dus andere routers in je omgeving
maar als je geen goede verbinding met de router hebt kan dat wel helpen ja idd

mijn verbinding was perfect kon alleen niet te goei opt internet me internet viel constant weg en was zeer traag
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 29 2008 01:12pm
lol miss moet je ff in de opties wat dingen aanpassen mja als je hier een topic over maakt heeft dat al geen zin want dan heb je er al geen verstand van ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll