d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Nodig De Nederlandse Chatroom? > Europa Battle.net
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 22 2008 06:24pm
Quote (PYF_Secret @ Sun, 23 Mar 2008, 01:23)
kun je nagaan hoeveel chatrooms polen moet hebben wink.gif


USA op East heeft er soms 50+, niks nieuws onder de zon. smile.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 23 2008 03:41am
Quote (uNoTopia @ Sun, Mar 23 2008, 12:24am)
USA op East heeft er soms 50+, niks nieuws onder de zon. smile.gif


ow nog een paar nederlanders, en dan hebbe we zo 100 rooms:P.... whoo nederland word "ooit" groot

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Mar 23 2008 04:48am
Quote (Zompy @ Sat, Mar 22 2008, 08:29am)
Jah, in denemark waren er een keer 7....


een paar jaar geleden had nederland regelmatig meer als 7
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 23 2008 06:16am
Meh, zo zie je toch maar weer dat dit spel nog steeds best veel gespeeld word. o_O
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 23 2008 01:33pm
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 02:16pm)
Meh, zo zie je toch maar weer dat dit spel nog steeds best veel gespeeld word. o_O


Jup, tis eigenlijk nog best vermakelijk smile.gif tijdje GW gespeeld maar val toch steeds weer terug op d2..
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Mar 24 2008 12:44pm
Quote (mod-termi @ Sat, 22 Mar 2008, 09:21)
Diablo II Europe-BEL-1 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-1 voor Nederland


1/2/3
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Mar 24 2008 03:32pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 22 Mar 2008, 12:12)
duitsland heb ik gezien op een vrijdag avond met 28 chatrooms vol met idiooten


1. Idioten

2. 28 Chatrooms voor een land vol idioten is eigenlijk niet zo veel... sleep.gif

Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 24 2008 03:34pm
Quote (Spykerr @ Mon, 24 Mar 2008, 22:32)
1. Idioten

2. 28 Chatrooms voor een land vol idioten is eigenlijk niet zo veel... sleep.gif


idd. weet je hoe fucking groot duitsland is..
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 24 2008 03:51pm
Quote (mod-termi @ Sat, Mar 22 2008, 07:21am)
Diablo II Europe-BEL-1 voor Beligë
Diablo II Europe-NLD-1 voor Nederland


Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll