d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > E-rape > Het Verhaal Van De Chinese Juan Ling
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:51am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:45pm)
Ik lach mee, want ik krijg ook een deel, ja toch?


je krijgt 5 euro per regel die je geschreven hebt, dus nu al 50 euro
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 09:02am
Nice, stuur maar vast op.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 21 2008 09:18am
je lijkt wel zon christelijke kanker moeder. van die types die willen dat de cafes vroeger dichtgaan etc en dat ouders mee moeten kijken terwijl kinderen chatten over privee dingen.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 21 2008 09:28am
na de eerste zin ben ik gestopt..

ik citeer: het is n waargebeurt
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 09:35am
Quote (Wasbeertje @ Fri, Mar 21 2008, 04:18pm)
je lijkt wel zon christelijke kanker moeder. van die types die willen dat de cafes vroeger dichtgaan etc en dat ouders mee moeten kijken terwijl kinderen chatten over privee dingen.


Is daar iets verkeerd aan?
Ik vind dat helemaal zo slecht nog niet!
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 21 2008 09:52am
Quote (Skulvar @ Fri, 21 Mar 2008, 16:35)
Is daar iets verkeerd aan?
Ik vind dat helemaal zo slecht nog niet!


Cafe's eerder dicht laten gaan? Nee, is een slecht idee.
Ik bedoel, als ik naar de kroeg ga, ga ik meestal rond een uur of 11 weg en kom ik sóchtends ergens thuis.
Laat die 16 jarigen maar ergens anders heen gaan anders, 1 of andere discotheek ofzo. Laat mensen die niet meer bij hun ouders wonen gewoon hun gang gaan.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 21 2008 09:54am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 04:34pm)
Dit is een waargebeurt verhaal. Ik kwam in contact met Juan Ling, een 14 jarige meisje uit Hongkong, tijdens mijn stage daar van het Rode Kruis.
Juan Ling leek een normaal meisje, maar dat kwam omdat ze de pijn van een tragische gebeurtenis wegkropte, en elke dag weer een masker droeg.
Sinds het ongeluk durft ze niet meer naar buiten of op internet. Ook televisie kijken is al een moeilijke opgave.
Ik kwam in contact met Juan Ling nadat ze geprobeerd had zelfmoord te plegen. Na 3 dagen naast haar in het ziekenhuis gezeten te hebben sprak ze me aan.
Ze begon met het verhaal. "Mijn familie was erg arm. Om te overleven moest ik ook werken. Daarom ben ik livechat medewerker bij het bedrijf Accounts.net geworden."
Ik merkte dat ze zich ongemakkelijk voelde. Ze had haar lakens strak om haar lijf heen getrokken, alsof ze bang was.
Ze ging verder. "De werktijden waren afschuwelijk. Soms moest ik van 3 uur 's nachts tot 12 uur 's middags werken. Normaal hielp ik klanten met hun problemen."
Ze aarzelde. "Op een dag kwam er een man langs, hij vertelde zijn probleem. Terwijl ik een antwoord aan het typen was, streelde hij virtueel mijn borsten.
Nadat ik het antwoord getypt had vroeg ik hem of hij hiermee op wilde houden. Ik was bang. Hij gaf aan mijn verzoek geen gehoor en bleef doorgaan.
Ik probeerde hem uit de livechat te zetten, maar hij had sterke hacks waarmee dit onmogelijk was. Hij trok toen mijn e-pants uit.
Langzaam gingen zijn handen van mijn borsten naar mijn vagina. Hij begon me te vingeren en duwde me voorover.
Na enkele minuten stopte hij zijn piemel in mijn vagina en begon me te neuken. Ik typte met caps lock dat ik dit niet wou en om hulp, maar niemand kon me horen."

Nadat ze het verhaal verteld had overleed ze aan haar verwondingen, die ze aan haarzelf had aangericht.
E-rape en E-pesten klinken misschien heel onschuldig. Maar schijn bedriegt.
Stop E-Rapen en E-pesten nu!


Right... Omdat het goede vrijdag is zal ik er niks van zeggen tongue.gif

This post was edited by Shinobi-tlo on Mar 21 2008 09:54am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 09:56am
Quote (CorvX @ Fri, Mar 21 2008, 04:52pm)
Cafe's eerder dicht laten gaan? Nee, is een slecht idee.
Ik bedoel, als ik naar de kroeg ga, ga ik meestal rond een uur of 11 weg en kom ik sóchtends ergens thuis.
Laat die 16 jarigen maar ergens anders heen gaan anders, 1 of andere discotheek ofzo. Laat mensen die niet meer bij hun ouders wonen gewoon hun gang gaan.


Was niet srieus. ;p
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 10:09am
Quote (Wasbeertje @ Fri, Mar 21 2008, 03:18pm)
je lijkt wel zon christelijke kanker moeder. van die types die willen dat de cafes vroeger dichtgaan etc en dat ouders mee moeten kijken terwijl kinderen chatten over privee dingen.


kom ik echt zo over? thx smile.gif

Quote (JurK. @ Fri, Mar 21 2008, 03:28pm)
na de eerste zin ben ik gestopt..

ik citeer: het is n waargebeurt


jou gramatica les boeit me geen kanker
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 21 2008 11:17am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 02:34pm)
Dit is een waargebeurt verhaal. Ik kwam in contact met Juan Ling, een 14 jarige meisje uit Hongkong, tijdens mijn stage daar van het Rode Kruis.
Juan Ling leek een normaal meisje, maar dat kwam omdat ze de pijn van een tragische gebeurtenis wegkropte, en elke dag weer een masker droeg.
Sinds het ongeluk durft ze niet meer naar buiten of op internet. Ook televisie kijken is al een moeilijke opgave.
Ik kwam in contact met Juan Ling nadat ze geprobeerd had zelfmoord te plegen. Na 3 dagen naast haar in het ziekenhuis gezeten te hebben sprak ze me aan.
Ze begon met het verhaal. "Mijn familie was erg arm. Om te overleven moest ik ook werken. Daarom ben ik livechat medewerker bij het bedrijf Accounts.net geworden."
Ik merkte dat ze zich ongemakkelijk voelde. Ze had haar lakens strak om haar lijf heen getrokken, alsof ze bang was.
Ze ging verder. "De werktijden waren afschuwelijk. Soms moest ik van 3 uur 's nachts tot 12 uur 's middags werken. Normaal hielp ik klanten met hun problemen."
Ze aarzelde. "Op een dag kwam er een man langs, hij vertelde zijn probleem. Terwijl ik een antwoord aan het typen was, streelde hij virtueel mijn borsten.
Nadat ik het antwoord getypt had vroeg ik hem of hij hiermee op wilde houden. Ik was bang. Hij gaf aan mijn verzoek geen gehoor en bleef doorgaan.
Ik probeerde hem uit de livechat te zetten, maar hij had sterke hacks waarmee dit onmogelijk was. Hij trok toen mijn e-pants uit.
Langzaam gingen zijn handen van mijn borsten naar mijn vagina. Hij begon me te vingeren en duwde me voorover.
Na enkele minuten stopte hij zijn piemel in mijn vagina en begon me te neuken. Ik typte met caps lock dat ik dit niet wou en om hulp, maar niemand kon me horen."

Nadat ze het verhaal verteld had overleed ze aan haar verwondingen, die ze aan haarzelf had aangericht.
E-rape en E-pesten klinken misschien heel onschuldig. Maar schijn bedriegt.
Stop E-Rapen en E-pesten nu!


dit moet je poste op jsp, kan je veel seriuse andwoorde verwachten xD

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll