d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Word Het > Het Enige Meisje Of Een Jongen!?!?
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 21 2008 07:11am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:07pm)
Hmm, je kunt jezelf ook naar de overwinning multi accen! biggrin.gif


Dat zou me teveel tijd kosten, er zijn hier kerels met al 20+ multi acc's, probeer die maar eens te verslaan. tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:12am
Quote (mrs.piggy @ Fri, Mar 21 2008, 02:11pm)
Dat zou me teveel tijd kosten, er zijn hier kerels met al 20+ multi acc's, probeer die maar eens te verslaan. tongue.gif


Maar gehakt heeft geen plekje gekregen in de poll, tenzij hij stiekum Amstelkid of ScrMz is, want die heb ik hier nog nooit eerder gezien. (Meestal zijn nieuwe mensen gewoon Gehakt)
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 21 2008 07:18am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 02:12pm)
Maar gehakt heeft geen plekje gekregen in de poll, tenzij hij stiekum Amstelkid of ScrMz is, want die heb ik hier nog nooit eerder gezien. (Meestal zijn nieuwe mensen gewoon Gehakt)


jah die twee hebben mij zelfs helemaal eruit gekicked
wat een zelfvertrouwen geeft dat T.T
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:21am
Quote (Demonsangel @ Fri, Mar 21 2008, 02:18pm)
jah die twee hebben mij zelfs helemaal eruit gekicked
wat een zelfvertrouwen geeft dat T.T


Sneu. sad.gif
Misschien een keer meer poll opties aanvragen. >_<
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 21 2008 07:45am
Quote (�?NNI @ Fri, Mar 21 2008, 01:58pm)
Mannen beoordelen op basis van uiterlijk, laat ik over aan homoseksuelen.


hahah
daarom heb ik ook op skulvar gestemd ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 21 2008 07:54am
Ikke tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 07:56am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Mar 21 2008, 02:45pm)
hahah
daarom heb ik ook op skulvar gestemd ^^


Ja, en niet op apo. =/
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 21 2008 08:13am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 01:56pm)
Ja, en niet op apo. =/


skulvar zijn been is een knap stuk vlees
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 21 2008 08:19am
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Mar 21 2008, 03:13pm)
skulvar zijn been is een knap stuk vlees


Hoe weet jij dat nou? Er zat een broek om. sleep.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 21 2008 08:27am
Quote (Skulvar @ Fri, Mar 21 2008, 03:19pm)
Hoe weet jij dat nou? Er zat een broek om. sleep.gif


X-Ray vision, dude!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll