d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen, Help Even Aub. > Binnen
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 20 2008 12:17pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Mar 20 2008, 06:06pm)
Wat lul jij eikels?
ben je beetje nichterig misschien? smile.gif


haha heeft ie het weggeedit
zielig kind
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 20 2008 12:53pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Mar 20 2008, 06:06pm)
Wat lul jij eikels?
ben je beetje nichterig misschien? smile.gif


Ach flikker toch op man, kutnerd.

Kom je hier met een nutteloos topic. Price check, terwijl er price check forum voor is, met nog een engelse post erbij, voor +1 neem ik aan?
Vervolgens ben je te lam om iets te editen en maak je voor iedereen die je uit wilt schelden (Iedereen die gereplied heeft dus) een apparte post.

Wat kom je hier zoeken?
Denk je serieus dat mensen je gaan helpen als je als zon kankerdebiel reageert?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:06pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, 20 Mar 2008, 18:05)
geniet van je warn, kk mongool!


Zo doen wij hier niet, reported tongue.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:24pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Mar 20 2008, 05:07pm)
Naajaa, stik maar, al verkocht voor 10 fgs.



ik had er nog geen 5 voor gegeven..
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:26pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 20:24)
ik had er nog geen 5 voor gegeven..


Maar jij bent gierig tongue.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:32pm
Quote (Zompy @ Thu, Mar 20 2008, 07:26pm)
Maar jij bent gierig tongue.gif


moet jij zeggen met je 650 fg, je wil niet eens iets af geven aan mensen met maar 12 fg xD:P

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:34pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 20:32)
moet jij zeggen met je 650 fg, je wil niet eens iets af geven aan mensen met maar 12 fg xD:P


Ik ben ook gierig, nooit gezegt dat ik het niet ben LOL ik win tongue.gif
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:35pm
Quote (Zompy @ Thu, Mar 20 2008, 07:34pm)
Ik ben ook gierig, nooit gezegt dat ik het niet ben LOL ik win tongue.gif


dat heb je ook nooit gezecht, maar dan doen we duel? wie wint mag de anders fg hebbe?tongue.gif

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:36pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 20:35)
dat heb je ook nooit gezecht, maar dan doen we duel? wie wint mag de anders fg hebbe?tongue.gif


Duel? waar? hoe?
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 01:36pm
sorry voor 2de post,
dan kijke we die gierige is;)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll