d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Speeld Er Ladder? > Ik Wil Mn Pala Teste
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 01:35pm
MoD-hammas level 87 hammer paladin ready for battle.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 02:07pm
Quote (Zompy @ Thu, Mar 20 2008, 07:35pm)
MoD-hammas level 87 hammer paladin ready for battle.


je hebt 4 maande niet gespeelt zij je? is wel te zien:P eerst oefene voordat je tege hem gaat duelle. is maar een hint

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 20 2008 02:11pm
Ik wil wel eens een van de komende dagen, zal wel met men lvl 49 zijn
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 20 2008 02:24pm
Quote (Zompy @ Thu, 20 Mar 2008, 20:35)
MoD-hammas level 87 hammer paladin ready for battle.


ja als je online bent pm je me maar,

@ ronny ik heb laten zien dat ik ook jou aankan. .. kost me wat moeite met die klote nec van je tongue.gif maar ik heb nu 4,1k life ofzo iig ff lvl 90 wordenn..

en jef jou had ik al gekilled wink.gif

nja ik wil zowiezo de lvl 49 zien die dennis aankan tongue.gif ^^ dus die uitdaging ga ik wel aan smile.gif

This post was edited by CpTJenJen on Mar 20 2008 02:25pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 20 2008 02:46pm
Dennis is een harde hoor biggrin.gif als het eens meezit met zijn dodge wil het weleens lukken ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 20 2008 02:48pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 20 Mar 2008, 21:46)
Dennis is een harde hoor biggrin.gif als het eens meezit met zijn dodge wil het weleens lukken ^^


ja precies daarom wil ik m zien want ik ken dennis wink.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 03:58pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 21:07)
je hebt 4 maande niet gespeelt zij je? is wel te zien:P eerst oefene voordat je tege hem gaat duelle. is maar een hint


Het is meer voor fun.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 04:19pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Mar 20 2008, 08:24pm)
ja als je online bent pm je me maar,

@ ronny ik heb laten zien dat ik ook jou aankan. .. kost me wat moeite met die klote nec van je tongue.gif maar ik heb nu 4,1k life ofzo iig ff lvl 90 wordenn..

en jef jou had ik al gekilled wink.gif

nja ik wil zowiezo de lvl 49 zien die dennis aankan tongue.gif ^^ dus die uitdaging ga ik wel aan smile.gif


wel heb je met die char al tege mij duellt? en verloor ik? hmm ik wel revange...


Quote (Zompy @ Thu, Mar 20 2008, 09:58pm)
Het is meer voor fun.


het was ook maar een tip

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 20 2008 04:20pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 23:19)
het was ook maar een tip


ik ook maar voor de lol ik kan het nietmeer.. ik denk dat ik toch ga stoppen
ammel noobs pop ladder en nonladder zit geen een uitdaging voor me in ..
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 04:24pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Mar 20 2008, 10:20pm)
ik ook maar voor de lol ik kan het nietmeer.. ik denk dat ik toch ga stoppen
ammel noobs pop ladder en nonladder zit geen een uitdaging voor me in ..


nee kut, je stopt nie xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll