d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Alvast !
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 20 2008 08:25am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 20 Mar 2008, 14:46)
2examens de dinsdag na pasen.
nee geen vrolijk pasen dus.
maar wel paasparty op zondag.


Ohw, ohw, ff er in vrijven!
Maansdag vrij (Standaard), dinsdag vrij, woensdag 2 toetsen, donderdag 1 toets, vrijdag vrij! biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 20 2008 08:26am
Quote (Amstelkid @ Thu, Mar 20 2008, 03:25pm)
Ohw, ohw, ff er in vrijven!
Maansdag vrij (Standaard), dinsdag vrij, woensdag 2 toetsen, donderdag 1 toets, vrijdag vrij! biggrin.gif


Okay, leuk.

This post was edited by Skulvar on Mar 20 2008 08:27am
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 20 2008 10:53am
lawl...
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 20 2008 11:00am
Quote (Amstelkid @ Thu, Mar 20 2008, 03:25pm)
Ohw, ohw, ff er in vrijven!
Maansdag vrij (Standaard), dinsdag vrij, woensdag 2 toetsen, donderdag 1 toets, vrijdag vrij! biggrin.gif


er even in wrijven
Ik hoef niet naar de les en toetsen heb ik niet.
prettige vakantie
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 20 2008 11:02am
Ik heb 1 so en 1 pw volgende week, dus niet zo veel tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 20 2008 11:22am
Quote (Demonsangel @ Thu, 20 Mar 2008, 18:00)
er even in wrijven
Ik hoef niet naar de les en toetsen heb ik niet.
prettige vakantie


same ^^
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2008 02:09pm
vrolijk paasen laaten we daarme beginnen, iedereen;)

uhh ik moet morgu gewoon werken, ben maandag en dinsdag wel vrij, lekker alcoholen:P xD
zoals we dat in dit kut drop veghel zeggen;)
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 20 2008 02:20pm
Quote (ADHDMusic @ Thu, 20 Mar 2008, 22:09)
vrolijk paasen laaten we daarme beginnen, iedereen;)

uhh ik moet morgu gewoon werken, ben maandag en dinsdag wel vrij, lekker alcoholen:P xD
zoals we dat in dit kut drop veghel zeggen;)


Goed;) zo;), ga;) jij;) maar;) lekker;) alcoholen:P xD.

On-topic: Vrolijk pasen dutch forum.

This post was edited by Toasts on Mar 20 2008 02:21pm
Member
Posts: 10,108
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Mar 20 2008 02:33pm
Vrolijk Pasen !

Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 20 2008 02:56pm
Twee examens op 1 dag? je bedoelt een proefwerk?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll