Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Mar 2008, 20:54)
hint : koop woordenboek en zoek op : stoppen
we zullen zien , maar wat ik tot nu toe heb gezien na tijdje niet meer in dutch forum te komen stata me echt nie t aan
50% van de posts hier zijn nuteloos en 90รน van die posts zijn gemaakt door jou of skulvar
ik hoop dat je je herpakt
weetje je hebt 2 keuzes..
1 je ergerd je eigen eraan en je hebt er uiteindelijk alleen jezelf mee..
2 je negeerd het en iedereen is blij

zie je blij

dutch forum is al maanden een plek waar multi's spawnen dus ookal stoppen wij met spammen andere zullen het voor ons doen..