d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Multiboom!?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:49am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:45)
Ik wil het zelf ook gerust posten, maar iemand moet 't juist naar mij toe pmen.

Maar bbdg, wat was er nou met njag en feargod? Dat heb ik gemist denk ik. tongue.gif


die gast had al zen multi's plus andere zen multi's gepost en zo ook van feargod en njag maar meer voor de gein

ik ken ook niet in de topic kijken dus weet ook niet meer precies sad.gif

was niet echt zo boeiend, die topic -.-

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 19 2008 11:49am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:49pm)
die gast had al zen multi's plus andere zen multi's gepost en zo ook van feargod en njag maar meer voor de gein

ik ken ook niet in de topic kijken dus weet ook niet meer precies sad.gif

was niet echt zo boeiend, die topic -.-


Nee, was meer een multi lijst dan een stamboom.

Maar 1 topic met alle multis duidelijk gesorteerd zou wel handig zijn als sticky hier in dutch forums, een keer een mod voor pmen.

Mischien wil Zompy het heel lief aan de mods vragen, hij kent ze vast al.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:56am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:53)
Nee, was meer een multi lijst dan een stamboom.

Maar 1 topic met alle multis duidelijk gesorteerd zou wel handig zijn als sticky hier in dutch forums, een keer een mod voor pmen.

Mischien wil Zompy het heel lief aan de mods vragen, hij kent ze vast al.


hahhahhaah

dat klinkt echt zo krom xd
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 11:57am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:56pm)
hahhahhaah

dat klinkt echt zo krom xd


Ik vond het een goed idee.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 11:59am
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 18:57)
Ik vond het een goed idee.


ja maar als iemand dan een nieuwe multi maakt moet ie erbij en dan weet de mod gelijk wie het is ofwel gelijk tag derbij ^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 06:59pm)
ja maar als iemand dan een nieuwe multi maakt moet ie erbij en dan weet de mod gelijk wie het is ofwel gelijk tag derbij ^


Dan komt er een nieuwe multi, die ook weer op de lijst+tagged moet, dus een hoop kutwerk voor de mods, dan geven ze 't vanzelf wel op.
En dan hebben wij een mooi lijstje.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 19 2008 12:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 05:59pm)
ja maar als iemand dan een nieuwe multi maakt moet ie erbij en dan weet de mod gelijk wie het is ofwel gelijk tag derbij ^


dan zet je der aka achter:P of maak vakje bijnamen:P
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:02pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:00)
Dan komt er een nieuwe multi, die ook weer op de lijst+tagged moet, dus een hoop kutwerk voor de mods, dan geven ze 't vanzelf wel op.
En dan hebben wij een mooi lijstje.


ik vindt het zo trouwens wel spannender -.-
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:02pm
Quote (ADHDMusic @ Wed, Mar 19 2008, 07:02pm)
dan zet je der aka achter:P of maak vakje bijnamen:P


Ja! Haha, jij snapt 'm echt ja!
Sukkel.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 19 2008 12:08pm
Quote (Skulvar @ Wed, 19 Mar 2008, 19:02)
Ja! Haha, jij snapt 'm echt ja!
Sukkel.


Hehe. ^^

This post was edited by CorvX on Mar 19 2008 12:08pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll