d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Vind Jij Het Beste Voorbehoedsmiddel > Of: "wat Gebruikt Jouw Vriendin?"
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 19 2008 05:52am
Condoom als het geen vaste vriendin is (al kan hier soms op gezondigd worden 'spijtig genoeg'), de pil of iets soortgelijks als het wel een vaste vriendin is.
De redenen spreken wel voor zich.

This post was edited by Ov2rkill on Mar 19 2008 05:54am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 19 2008 06:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 11:32)
reported

this is a dutch server you german noob


1. Je antwoordt in het Engels, hypocriete hovenier.
2. De server is niet Nederlands, maar Amerikaans, je bedoelt waarschijnlijk sectie, contaminerende hovenier.
3. Het enige wat niet correct is, is de manier waarop hij zich uitdrukt: "Vor dem Singen aus der Kirche gehen". Dat wist je vast niet, onwetende hovenier.
4. Je opmerking slaat, zoals nagenoeg alles wat jij typt, kant noch wal, humorloze hovenier.
5. Je bent hovenier, hovenier.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 06:18am
Quote (WemyNM @ Wed, 19 Mar 2008, 13:05)
1. Je antwoordt in het Engels, hypocriete hovenier.
2. De server is niet Nederlands, maar Amerikaans, je bedoelt waarschijnlijk sectie, contaminerende hovenier.
3. Het enige wat niet correct is, is de manier waarop hij zich uitdrukt: "Vor dem Singen aus der Kirche gehen". Dat wist je vast niet, onwetende hovenier.
4. Je opmerking slaat, zoals nagenoeg alles wat jij typt, kant noch wal, humorloze hovenier.
5. Je bent hovenier, hovenier.


als hij duits is dan zou ik niet nederlands tegen hem praten.......

owja ik ben hovenier smile.gif

en wtf ben jij dan? zorg jij maar is ff dat je iets in je leven bereikt voordat je dat van andere belachelijk durft te maken

achterlijke gladiool met je kut duitse ava

iedere keer dat je met een uitgebreide post op mij reageerd laat weer zien hoe levenloos je bent en zielig

als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in? ha dat is een retorische vraag

ja jij zou dat doen, ik speug op je en op je moeder, tering teef die jouw heeft uitgescheten.

op je punt3. voeg ik toen, nee ik ben niet zo'n wannabe duitse nicht zoals jij bent.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 19 2008 06:27am
Banned
Posts: 1
Joined: Mar 19 2008
Gold: 0.00
Mar 19 2008 06:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 12:18pm)
als hij duits is dan zou ik niet nederlands tegen hem praten.......

owja ik ben hovenier smile.gif

en wtf ben jij dan? zorg jij maar is ff dat je iets in je leven bereikt voordat je dat van andere belachelijk durft te maken

achterlijke gladiool met je kut duitse ava

iedere keer dat je met een uitgebreide post op mij reageerd laat weer zien hoe levenloos je bent en zielig

als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in? ha dat is een retorische vraag

ja jij zou dat doen, ik speug op je en op je moeder, tering teef die jouw heeft uitgescheten.

op je punt3. voeg ik toen, nee ik ben niet zo'n wannabe duitse nicht zoals jij.


Wuben is gewoon een Nederlander hoor..

Grappig dat je iemand anders uitmaakt voor levensloos en zielig terwijl je zelf maar liefst 14,354(!) posts op een internetforum hebt gemaakt.

Als jij al die tijd die je hebt gestopt in dit forum in een deftige studie had gestoken.. en als klap op de vuurpijl die opmerking dat Wemy eerst wat moet bereiken in zijn leven..

'Badboy' Je bent een hypocriet pur sang
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 19 2008 06:33am
Quote (TinyHulk @ Wed, 19 Mar 2008, 13:29)
Wuben is gewoon een Nederlander hoor..

Grappig dat je iemand anders uitmaakt voor levensloos en zielig terwijl je zelf maar liefst 14,354(!) posts op een internetforum hebt gemaakt.

Als jij al die tijd die je hebt gestopt in dit forum in een deftige studie had gestoken.. en als klap op de vuurpijl die opmerking dat Wemy eerst wat moet bereiken in zijn leven..

'Badboy' Je bent een hypocriet pur sang


haha nee jij dan je kan niet eens een acc behouden

vast een of andere scammer hier die mij iets van het leven durft te zeggen

als iemand hier nou eens snapte dat mijn 2e post hier niet serieus was

maar nee daar zijn jullie te dom voor ofzo?

denk je dat ik na 14xxx posts niet weet wie hier nederlandstalig is en wie niet?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Mar 19 2008 07:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 13:18)
en wtf ben jij dan? zorg jij maar is ff dat je iets in je leven bereikt voordat je dat van andere belachelijk durft te maken
achterlijke gladiool met je kut duitse ava
iedere keer dat je met een uitgebreide post op mij reageerd laat weer zien hoe levenloos je bent en zielig
als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in? ha dat is een retorische vraag
ja jij zou dat doen, ik speug op je en op je moeder, tering teef die jouw heeft uitgescheten.
op je punt3. voeg ik toen, nee ik ben niet zo'n wannabe duitse nicht zoals jij bent.

Afgaande op deze post zou ik je 14 schatten. Niet alleen deze post, trouwens.

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Mar 2008, 13:33)
als iemand hier nou eens snapte dat mijn 2e post hier niet serieus was

Oh, Jezus: een poging tot humor. Stop daar alstublieft mee.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Mar 19 2008 07:47am
He bah, die badboy zit hier nog steeds. =/

Hij wordt met de dag dommer lijkt het wel.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 19 2008 07:51am
Een retorische vraag aan de ander stellen en hem vervolgens zelf beantwoorden. Dat is een nieuwe.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 19 2008 08:17am
Quote (Zompy @ Wed, Mar 19 2008, 09:26am)
Condoom, tegen soa's eh? ander's pil.


Idd same here smile.gif

Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 08:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 19 2008, 12:18pm)
als hij duits is dan zou ik niet nederlands tegen hem praten.......

owja ik ben hovenier smile.gif

en wtf ben jij dan? zorg jij maar is ff dat je iets in je leven bereikt voordat je dat van andere belachelijk durft te maken

achterlijke gladiool met je kut duitse ava

iedere keer dat je met een uitgebreide post op mij reageerd laat weer zien hoe levenloos je bent en zielig

als een dronke idioot je op straat aanspreekt ga je er dan ook serieus op in? ha dat is een retorische vraag

ja jij zou dat doen, ik speug op je en op je moeder, tering teef die jouw heeft uitgescheten.

op je punt3. voeg ik toen, nee ik ben niet zo'n wannabe duitse nicht zoals jij bent.


laten we allemaal op hoveniers niveau posten en een regel leeg doen tussen elke zin die we typen

on topic.
zelfde als ov2rkill
condoom met meisjes waarvan ik niet zeker weet of ze soa hebben of niet en pil met meisjes waarvan ik wel zeker weet dat ze geen soas oid hebben.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll