d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Donor Met Lichaamsdelen > Jah
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 18 2008 12:08pm
Quote (Zompy @ Tue, 18 Mar 2008, 19:00)
Sorry maar vindt ik wel gierig.... je wilt anderen niet geven maar zij moeten jou wel? als je hier op in wil gaan mag je je reden naar me PM'en en dan kijk ik of ik het snap.


Gewoon gunnen, Aagje.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 18 2008 12:09pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 06:00pm)
Sorry maar vindt ik wel gierig.... je wilt anderen niet geven maar zij moeten jou wel? als je hier op in wil gaan mag je je reden naar me PM'en en dan kijk ik of ik het snap.


ja want posten zou spam opleveren of niet? OH POTJANDORIEGRUTJES!
ik doneer ook liever niks. dan ligt er straks maar de helft van mijn lichaam in de grond en moet de andere helft maar ff doorwerken voor een of andere vreemde waar ik niks overweet.
stel je voor dat mijn organen in een moslim terecht komen man..
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:13pm
Ik ben ook een niet-donor

Ze moeten gewoon van mij afblijven.. klaar

En ja ik ben een grote egoist

/care
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 12:13pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, 18 Mar 2008, 19:09)
ja want posten zou spam opleveren of niet? OH POTJANDORIEGRUTJES!
ik doneer ook liever niks. dan ligt er straks maar de helft van mijn lichaam in de grond en moet de andere helft maar ff doorwerken voor een of andere vreemde waar ik niks overweet.
stel je voor dat mijn organen in een moslim terecht komen man..


Als ie wilt mag hij posten maar dat wil ie niet, Ik denk dta je erbij kan zetten dat je het niet aan moslim gunt tongue.gif en het is makkelijk te zien of iemand moslim is of niet eh? biggrin.gif
Member
Posts: 9,120
Joined: Feb 17 2007
Gold: 120.00
Mar 18 2008 12:13pm
Ik ben geen donor maar andere moeten mij wel doneren 85.71% (6 Votes)
Echt ons cultuur weer, nederlands ftw! tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 12:15pm
Quote (Amstelkid @ Tue, 18 Mar 2008, 19:13)
Ik ben geen donor maar andere moeten mij wel doneren    85.71%  (6 Votes)
Echt ons cultuur weer, nederlands ftw! tongue.gif


Is dat positiev of negatief? sad.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 18 2008 12:16pm
Quote (Zompy @ Tue, 18 Mar 2008, 19:00)
Sorry maar vindt ik wel gierig.... je wilt anderen niet geven maar zij moeten jou wel? als je hier op in wil gaan mag je je reden naar me PM'en en dan kijk ik of ik het snap.


Ik ben geen donor maar andere moeten mij wel doneren 85.71% (6 Votes)
Ik ben geen donor en ik hoef geen andere lichaamsdelen 14.29% (1 Votes)
Ik ben wel donor maar ik wil wel van anderen lichaamsdelen 0.00% (0 Votes)
Ik ben wel donor en hoef geen lichaamsdelen van anderen 0.00% (0 Votes)
Total Votes: 7

Ik kan wel raden wat jij hebt gestemd. biggrin.gif
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:17pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 06:15pm)
Is dat positiev of negatief? sad.gif


Als je een trusted tag wilt moet je toch eerst je Nederlands bijschroeven..
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 18 2008 12:47pm
ik ben geen donor
enja ik heb 1str optie genomen omdat je redelijk dom moet zijn om te zeggen dat je geen organen van iemand anders aanneemt als je het echt nodig hebt ...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 18 2008 12:50pm
Ik ben geen donor, ik laat alles lekker verbranden als ik kapotga, om die mensen lekker te pesten.
Wil je mijn hart? Jammer, ging net de oven in. >=)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll