Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Mar 2008, 14:53)
Best tof, wil het ook leren.
Alles liever dan jumpen... Geef mij maar technotronik dan

doe je dan ook zo een strakke broek aan?
Quote
Ja: onder de noemer 'volksdans' heeft het een plekje naast de vogeltjesdans veroverd. Het ligt maar aan hoe je het woord 'cultuur' interpreteerd.
voor de eerste keer is canni het met me eens
This post was edited by muizenscheet on Mar 18 2008 12:56pm