d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Techtonik > Geef Je Mening
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 18 2008 11:54am
het enige datk ervan over genome zie worden hier is de kledingstijl..

Quote (muizenscheet @ Tue, 18 Mar 2008, 17:59)

en jumpen word nooit overgenomen omdat het al ingebouwt is in belgische cultuur.
zoals in nederland Hardcore nooit zal sterven.


juist smile.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 11:59am
Quote (muizenscheet @ Tue, 18 Mar 2008, 17:59)
http://www.youtube.com/watch?v=LYaZYmTwOxA

need i say more?
zo iets belachelijk hebbek nu nooit gezien.
en jumpen is een miljard keer beter,
en jumpen word nooit overgenomen omdat het al ingebouwt is in belgische cultuur.
zoals in nederland Hardcore nooit zal sterven.


Het is super dom....
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 18 2008 12:11pm
nu vraag ik me toch af wie op 2de gevote heeft tongue.gif iedere post is ertegen
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:15pm
Quote (muizenscheet @ Tue, Mar 18 2008, 05:18pm)
in vergelijking met techtonik is jumpen rambo.


Sorry maar ik vind 'Jumpen' net zo lachwekkend als dit..

Jumpen is gewoon hinkelen anno 2008
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Mar 18 2008 12:53pm
Best tof, wil het ook leren.
Alles liever dan jumpen... Geef mij maar technotronik dan smile.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Mar 18 2008 12:54pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Mar 18 2008, 06:53pm)
Best tof, wil het ook leren.
Alles liever dan jumpen... Geef mij maar technotronik dan smile.gif


haha zie je al met je armen rond je hoofd zwaaien , al die wilde haren in het rond biggrin.gif
zeker es doen en filmpje posten biggrin.gif
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Mar 18 2008 12:55pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Mar 2008, 14:53)
Best tof, wil het ook leren.
Alles liever dan jumpen... Geef mij maar technotronik dan smile.gif


doe je dan ook zo een strakke broek aan?
Quote

Ja: onder de noemer 'volksdans' heeft het een plekje naast de vogeltjesdans veroverd. Het ligt maar aan hoe je het woord 'cultuur' interpreteerd.


voor de eerste keer is canni het met me eens biggrin.gif




This post was edited by muizenscheet on Mar 18 2008 12:56pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 18 2008 12:59pm
Quote (muizenscheet @ Tue, Mar 18 2008, 06:18pm)
in vergelijking met techtonik is jumpen rambo.


Nee, het is allebij belachelijk gay.
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 01:07pm
Quote (Skulvar @ Tue, Mar 18 2008, 06:59pm)
Nee, het is allebij belachelijk gay.


Je had ook gewoon mijn post kunnen vouchen ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 01:27pm
Quote (SuperZompy @ Tue, 18 Mar 2008, 20:07)
Je had ook gewoon mijn post kunnen vouchen ^^


Hij is niet zoal's jij.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123412Next
Add Reply New Topic New Poll