Quote (Wasbeertje @ Tue, Mar 18 2008, 06:07pm)
je doet jezelf voor als een meisje man schiet jezelf ff door je hoofd heen ofzo.
en ga nou niet zeggen dat hier niemand zit die geen condoom in zijn portemonee bewaard. bij mij is die condoom dan van het merk durex.
Is niet beledigend bedoeld hoor vond het gewoon grappig..
Spammers/Flamers/Trollers zijn irritant maar hun gedrag valt te verklaren (verveling/afreageren/frustraties dumpen) Maar als je je voordoet als een meisje heb je toch een serieus probleem denk ik toch..
Just my 0.02$
This post was edited by SuperZompy on Mar 18 2008 12:10pm