d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol Edu *uitleg*
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:10pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, Mar 18 2008, 06:07pm)
je doet jezelf voor als een meisje man schiet jezelf ff door je hoofd heen ofzo.

en ga nou niet zeggen dat hier niemand zit die geen condoom in zijn portemonee bewaard. bij mij is die condoom dan van het merk durex.


Is niet beledigend bedoeld hoor vond het gewoon grappig..

Spammers/Flamers/Trollers zijn irritant maar hun gedrag valt te verklaren (verveling/afreageren/frustraties dumpen) Maar als je je voordoet als een meisje heb je toch een serieus probleem denk ik toch..

Just my 0.02$

This post was edited by SuperZompy on Mar 18 2008 12:10pm
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 18 2008 12:20pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 06:08pm)
Hoezo moet het van Durex?


als ik een nieuw pakje koop zal ik speciaal voor jou een ander merk uitzoeken zompy.
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:25pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 06:08pm)
Hoezo moet het van Durex?


Omdat dat kwaliteit is je zou toch niet willen dat de condoom scheurt tijdens de sex of wel?.. bovendien gaan de random condooms tot 18cm.. niet opschepperig bedoeld ofzo maar ik zit daar net iets boven
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 18 2008 12:30pm
Quote (SuperZompy @ Tue, Mar 18 2008, 06:25pm)
Omdat dat kwaliteit is je zou toch niet willen dat de condoom scheurt tijdens de sex of wel?.. bovendien gaan de random condooms tot 18cm.. niet opschepperig bedoeld ofzo maar ik zit daar net iets boven


xD krijg je goed voorelkaar:P voor beginner xD.... flauwe humor
Banned
Posts: 10
Joined: Mar 18 2008
Gold: 0.00
Mar 18 2008 12:32pm
Quote (ADHDMusic @ Tue, Mar 18 2008, 06:30pm)
xD krijg je goed voorelkaar:P voor beginner xD.... flauwe humor


Mijn post was serieus bedoeld maar daar ben jij wss nog te jong voor met je domme simpsons avatar
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Mar 18 2008 01:32pm
waar slaat dit op ?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 01:33pm
Quote (SuperZompy @ Tue, 18 Mar 2008, 19:32)
Mijn post was serieus bedoeld maar daar ben jij wss nog te jong voor met je domme simpsons avatar


Jij hebt geeneens een avatar dus hou je mond, mja je bent nu toch al geloserd.

This post was edited by Zompy on Mar 18 2008 01:37pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 18 2008 01:57pm
Quote (Zened @ Tue, Mar 18 2008, 08:32pm)
waar slaat dit op ?


sinds wanneer is die loserd? biggrin.gif

met 4k fg erop,
gehakt gepakt?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 18 2008 01:59pm
Quote (Demonsangel @ Tue, 18 Mar 2008, 20:57)
sinds wanneer is die loserd? biggrin.gif

met 4k fg erop,
gehakt gepakt?


Dit is 2 sec geleden gebeurd ofzo
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 18 2008 02:04pm
Quote (Zompy @ Tue, Mar 18 2008, 08:59pm)
Dit is 2 sec geleden gebeurd ofzo


verander uw sig is in "If you act stupid i'll do the same, if you cooperate, trades will go alot faster" of zoiets
Het niveau van Engels ligt erbarmelijk laag in dit forum. De mensen het horen praten is dan om u rot van te lachen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll