☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
Prev
1
2
3
4
8
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 2032
Replies: 76
Track Topic
Tsuwasa
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
0.00
#11
Mar 17 2008 03:16pm
Als we de poll gaan starten welke nickname moet ik dan aannemen?
En snielsje post een duidelijke foto
En Tha Axid show your face!
Snielsje
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
187.03
#12
Mar 17 2008 03:39pm
zal mrogen wel foto maken of ergens zoeken
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#13
Mar 17 2008 03:42pm
ik ben de mooiste
maar ik heb ook de langste piemel
en de meeste vriendinnetjes
en het meeste geld
take that bitches!
Tsuwasa
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold
:
0.00
#14
Mar 17 2008 03:43pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 17 2008, 09:42pm)
ik ben de mooiste
maar ik heb ook de langste piemel
en de meeste vriendinnetjes
en het meeste geld
take that bitches!
Post je foto of rot op onderkruipsel
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#15
Mar 17 2008 03:46pm
Quote (Tsuwasa @ Mon, Mar 17 2008, 09:43pm)
Post je foto of rot op onderkruipsel
wow die was hard
als je stoer wilt doen of me wilt zien dan spreken we toch een keertje af
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#16
Mar 17 2008 03:54pm
Heb een foto in m'n profile maar ik ben te lui om link te plaatsen hier. ^___^
Sjaakje007
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#17
Mar 17 2008 03:54pm
Quote (uNoTopia @ Mon, Mar 17 2008, 09:54pm)
Heb een foto in m'n profile maar ik ben te lui om link te plaatsen hier. ^___^
alsjeblieft maar ik ben bang dat ie niet gaat winnen
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#18
Mar 17 2008 03:55pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:54)
http://img444.imageshack.us/img444/6379/darkez9.jpg
alsjeblieft maar ik ben bang dat ie niet gaat winnen
Dat is de verkeerde. xD
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#19
Mar 17 2008 03:57pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:46)
wow die was hard
als je stoer wilt doen of me wilt zien dan spreken we toch een keertje af
is goed
ik btw
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#20
Mar 17 2008 03:59pm
Vooruit dan maar.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
8
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact