d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is De Mooiste Jongen/meisje > Van De Nederlandse D2jsp :)
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:16pm
Als we de poll gaan starten welke nickname moet ik dan aannemen?

En snielsje post een duidelijke foto tongue.gif

En Tha Axid show your face!

Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Mar 17 2008 03:39pm
zal mrogen wel foto maken of ergens zoeken

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:42pm
ik ben de mooiste
maar ik heb ook de langste piemel
en de meeste vriendinnetjes
en het meeste geld

take that bitches!
Banned
Posts: 11
Joined: Mar 17 2008
Gold: 0.00
Mar 17 2008 03:43pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 17 2008, 09:42pm)
ik ben de mooiste
maar ik heb ook de langste piemel
en de meeste vriendinnetjes
en het meeste geld

take that bitches!


Post je foto of rot op onderkruipsel

Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:46pm
Quote (Tsuwasa @ Mon, Mar 17 2008, 09:43pm)
Post je foto of rot op onderkruipsel


wow die was hard
als je stoer wilt doen of me wilt zien dan spreken we toch een keertje af wink.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 17 2008 03:54pm
Heb een foto in m'n profile maar ik ben te lui om link te plaatsen hier. ^___^
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:54pm
Quote (uNoTopia @ Mon, Mar 17 2008, 09:54pm)
Heb een foto in m'n profile maar ik ben te lui om link te plaatsen hier. ^___^




alsjeblieft maar ik ben bang dat ie niet gaat winnen
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 17 2008 03:55pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:54)
http://img444.imageshack.us/img444/6379/darkez9.jpg
alsjeblieft maar ik ben bang dat ie niet gaat winnen


Dat is de verkeerde. xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 17 2008 03:57pm
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 22:46)
wow die was hard
als je stoer wilt doen of me wilt zien dan spreken we toch een keertje af wink.gif


is goed



ik btw
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Mar 17 2008 03:59pm
Vooruit dan maar.






smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll