d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Serieuse Post
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 17 2008 12:47pm
Quote (WemyNM @ Mon, Mar 17 2008, 08:46pm)
Dat mag!
Wat vind je van mijn kleurtje?
Wow, gay. Staat je goed!

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 17 2008 12:49pm
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 20:46)
Dat mag!
Wat vind je van mijn kleurtje?


Ik heb te veel warn om het te zien.

Heb trouwens ook mijn laptop terug!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 12:58pm
Quote (Flatulence @ Mon, 17 Mar 2008, 19:47)
Wow, gay. Staat je goed!


Dankje!
Nu nog een tijdje wachten tot ik 200fg aan donaties heb gekregen, zodat ik een nieuw kleurtje kan kopen!

Quote (Wuben[NM] @ Mon, 17 Mar 2008, 19:49)
Ik heb te veel warn om het te zien.

Heb trouwens ook mijn laptop terug!


Ja, godvergetenkankertering.

Oh, da's mooi! TQ al getest? Al GW verslaafd?
Of netjes aan het leren?

This post was edited by WemyNM on Mar 17 2008 12:59pm
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 17 2008 01:17pm
Dikke wuben, je moet even op z'n naam klikken (instant orgasme voor mij).
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 17 2008 01:29pm
Quote (Tsubasa @ Mon, Mar 17 2008, 04:44pm)
En dan heb je nog edu.. de spammer opzich niks mis mee maar voelt zich duidelijk intelligenter overkomen als die met lettertype 100 een topic opent.. Wat ik bij dit 'geval' niet snap is dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je zsm ontmaagd wilt worden en met die denkwijze is opzich niks mis mee ofc maar waarom onderneem je dan geen actie en blijf je hier rondhangen? geen persoonlijke aanval maar vind het maar beetje merkwaardig..


laatste keer dat ik actie ondernam vertelde de maandag erna mensen mij dat ik rondschreeuwde dat ik geen pedo was, werd ik bijna aangereden en vervolgens wakker geworden met een focking zeer been en een maffe wond op me rechterscheenbeen.

edit/ en ik heb belachelijke dingen gepost.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 17 2008 01:29pm
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 17 2008 01:42pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 17 Mar 2008, 17:44)
Ik verveel me nu op het moment dus ik dacht tijd voor een serieuse post

Ik geef toe ik ben zielig.. althans hoe ik 'mijzelf' voordoe op een internet forum.. Ik heb al zoveel multi accounts gemaakt dat ik de tel kwijt ben en waarom? Zal wel de verveling zijn of misschien is dit wel de manier waarop ik mijn frustraties afreageer. Misschien heb ik wel weinig moederliefde gehad en zoek ik aandacht alhoewel ik wel betwijfel tongue.gif Heb opzich wel een redelijk interessant leven alhoewel het momenteel overspoeld door huiswerk.. (zit in examenjaar) Ik denk dat jullie allemaal wel weten wie ik ben.. Weinig zin omdat nóg een keer 
te doen na duizende subtiele hints van mijn kant. Ik ben één van de mensen die dit forum verneukt. Maar waar praten we eigenlijk over.. Er valt niks te verneuken want het stelt allemaal niets voor. Voordat ik hier kwam en ik kwam hier rond november '07 was het al een zooitje..

Toch verbazen mij wel een paar dingen die ik gewoonweg niet snap. Daarom vraag ik om opheldering.. Waarom zou je je voordoen als iemand van het andere geslacht? Echt serieus ik ben erover na gaan zitten denken en denk nog steeds WTF.. Ik ben mss wel de grootste eikel hier maar tot nu toe ben ik altijd eerlijk geweest. Ik probeer mijn gedrag absoluut niet goed te praten ofzo maar dude wtf.. eigenlijk is het gewoon eng..

En dan heb je nog edu.. de spammer opzich niks mis mee maar voelt zich duidelijk intelligenter overkomen als die met lettertype 100 een topic opent.. Wat ik bij dit 'geval' niet snap is dat je meerdere keren hebt aangegeven dat je zsm ontmaagd wilt worden en met die denkwijze is opzich niks mis mee ofc maar waarom onderneem je dan geen actie en blijf je hier rondhangen? geen persoonlijke aanval maar vind het maar beetje merkwaardig..

Dan heb je nog die Zompy.. die zoveel waarde hecht aan een internetforum en internetstatus dat ik denk WTF.. die jongen is verbaasd als iemand zegt dat hij geen TT hoeft. Want precies wie wilt dat nou niet? Nou ik misschien? En ik denk dat er veel meer mensen zitten die niet zoveel waarde hechten aan e-status of beter gezegt: veel waarden hechten aan hun e-penis..

Dit was het einde van mijn serieuse post.


Dan heb je ook die zielige tsbasa die spamt overall maakt multi's en heeft geen leven. oftewel leveloos.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 17 2008 02:13pm
sorry zompy maar eerlijk gezegt denk ik dat tsuba meer een leven heeft als jou met je geslijm en je aan de regeltjes houden en iedereen daarop attenderen op een internet forumpje van een oud spel.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 17 2008 02:26pm
Quote (Wasbeertje @ Mon, 17 Mar 2008, 21:13)
sorry zompy maar eerlijk gezegt denk ik dat tsuba meer een leven heeft als jou met je geslijm en je aan de regeltjes houden en iedereen daarop attenderen op een internet forumpje van een oud spel.


vouch

owja+1
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Mar 17 2008 02:38pm
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Mar 2008, 20:58)
Ja, godvergetenkankertering.

Oh, da's mooi! TQ al getest? Al GW verslaafd?
Of netjes aan het leren?


Als ik erop klik, ben je mooi roze. Wat een vette shit. Dat kost 25 FG?

Heb TQ even gedaan en net ook GW. Nu weer terug naar Health Economics.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Mar 17 2008 02:46pm
dit forum wasl euk vanaf 2004 tot 2006, daarna ging het downwards en downwards.. tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll