d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Piraten > Discussie
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:36am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 17 2008, 05:34pm)
hoe?!


Uh, films downloaden is ook stelen. Ofzoiets.
Piraterij noemen ze dat omdat je rooft tijdens t surfen, oftewel je bent een zeerover.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 10:37am
Quote (Skulvar @ Mon, Mar 17 2008, 04:36pm)
Uh, films downloaden is ook stelen. Ofzoiets.
Piraterij noemen ze dat omdat je rooft tijdens t surfen, oftewel je bent een zeerover.


en wat nou als ik 0,02 cent betaal per download?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 17 2008 10:37am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 18:37)
en wat nou als ik 0,02 cent betaal per download?


Dan ben je geen piraat meer!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:38am
Quote (Toasts @ Mon, Mar 17 2008, 05:37pm)
Dan ben je geen piraat meer!


Maar dan verlies je wel het recht op een ooglapje, een pappegaai, en permanente dronkenschap.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 10:41am
Quote (Skulvar @ Mon, Mar 17 2008, 04:38pm)
Maar dan verlies je wel het recht op een ooglapje, een pappegaai, en permanente dronkenschap.


maar ik heb nooit gezegt dat ik 0,02 cent betaal
het word namelijk naar 0 afgerond, maar in feite betaal ik die 0,02 cent wel
dus verkrijg ik het recht op een ooglapje, een pappegaai, en permanente dronkenschap nu wel?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 17 2008 10:41am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 18:41)
maar ik heb nooit gezegt dat ik 0,02 cent betaal
het word namelijk naar 0 afgerond, maar in feite betaal ik die 0,02 cent wel
dus verkrijg ik het recht op een ooglapje, een pappegaai, en permanente dronkenschap nu wel?


Yarr.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 17 2008 10:42am
Quote (Toasts @ Mon, Mar 17 2008, 04:41pm)
Yarr.


aye, vraag was bedoeld aan expert Skulvar maar als jij een echte piraatkeurbadge hebt en hem kunt laten zien vind ik het ook goed als jij em beantwoord
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:45am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, Mar 17 2008, 05:42pm)
aye, vraag was bedoeld aan expert Skulvar maar als jij een echte piraatkeurbadge hebt en hem kunt laten zien vind ik het ook goed als jij em beantwoord


Hij heeft gelijk, maar je mag geen eigen boot hebben.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 17 2008 10:46am
Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 18:42)
aye, vraag was bedoeld aan expert Skulvar maar als jij een echte piraatkeurbadge hebt en hem kunt laten zien vind ik het ook goed als jij em beantwoord




Yarr
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 17 2008 10:48am
Quote (Toasts @ Mon, Mar 17 2008, 05:46pm)
http://www.geekstuff4u.com/images/pirate1.jpg

Yarr


Oooh, die gast is fucked.
Wat had ie geflikt? ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll