Quote (Sjaakje007 @ Mon, 17 Mar 2008, 18:57)
wow 100% is wel kanker stoer
jammer dat je met dat account niet meer kan lezen wat ik post
is aftershock al naar de kanker?
mischien moet je je stopwoord veranderen als je nog langer van deze acc wil genieten ^^
edit: ik kan je wel een rar over msn sturen, ik heb d2schaduwmeester nog wel ergens
This post was edited by PYF_Secret on Mar 17 2008 12:01pm