d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand Mij Uitkeggen............ > Wat Ik Fout Gedaan Heb?
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 17 2008 12:06pm
Quote (Skulvar @ Mon, 17 Mar 2008, 01:09)
Ergste wat ik ooit heb gehad was 4 uur ofzo, maar ik heb gehoord dat het meer als een dag kan duren.


Ik heb het ruim 4dagen meegemaakt terwijl ik eigelijk alleen maar aan het Mule was :S 3jaar trg ofzo
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 17 2008 01:21pm
ik heb weleens een week gehad voor het scrollen van auras
de 14 dagen die ik nu heb zijn wss voor het testen van invalid cdkeys op bnet.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Mar 18 2008 04:26pm
Quote (Wasbeertje @ Mon, 17 Mar 2008, 21:21)
ik heb weleens een week gehad voor het scrollen van auras
de 14 dagen die ik nu heb zijn wss voor het testen van invalid cdkeys op bnet.


hmm, dat kan ik ook hebben, ik heb na mijn ban geprobeerd met een cdkeygenerator-key met warcraft 3 ft op bnet te komen.....

ik heb nog steeds ip ban :S
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 19 2008 07:56am
heaheaheha ja dat had ik ook gedaan ^___________^
ik had vroeger wat cdkeys in mpq's gedaan en die in de diablo II map gesietemieterd maar die cdkeys waren dus van andere spellen en die had ik tijdje geleden geprobeerd. en er waren ook 2 cdkeysetjes al gebanned.

This post was edited by Wasbeertje on Mar 19 2008 07:57am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:30pm
Quote (Wasbeertje @ Wed, Mar 19 2008, 02:56pm)
heaheaheha ja dat had ik ook gedaan ^___________^
ik had vroeger wat cdkeys in mpq's gedaan en die in de diablo II map gesietemieterd maar die cdkeys waren dus van andere spellen en die had ik tijdje geleden geprobeerd. en er waren ook 2 cdkeysetjes al gebanned.


uuh
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:31pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:30pm)
uuh


gesietemieterde cd keys, hmmm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:33pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Mar 19 2008, 07:31pm)
gesietemieterde cd keys, hmmm


Ach ja, dat heb je als je er zo onzorgvuldig mee omgaat en ze wegsietemieterd.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:35pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:33pm)
Ach ja, dat heb je als je er zo onzorgvuldig mee omgaat en ze wegsietemieterd.


ja maar ik doelde em eigenlijk meer op het ge-sie-te-mie-ter-de
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 19 2008 12:37pm
Quote (Sjaakje007 @ Wed, Mar 19 2008, 07:35pm)
ja maar ik doelde em eigenlijk meer op het ge-sie-te-mie-ter-de


Ik ook, lees maar.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Mar 19 2008 12:38pm
Quote (Skulvar @ Wed, Mar 19 2008, 06:37pm)
Ik ook, lees maar.


ah got it wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll