d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tatoeage ^
Prev123416Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 17 2008 12:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 16 Mar 2008, 23:32)
K, tijdje geleden poste ik een threat over tatoeages..

maar die werd dood gespammed

ik heb zaterdag een groot deel van mijne laten zettten, bijna alle lijnen staan er en 29 maart mag ik weer terug

dit waren de tekeningen

http://img149.imageshack.us/img149/9105/09022008093mk7.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/13/09022008094jc2.jpg


en nu is er dit van geworden..

http://img370.imageshack.us/img370/5062/16032008106rv7.jpg
http://img211.imageshack.us/img211/741/16032008108xg2.jpg

nu is mijn vraag...

zijn er meer mensen met een tatoeage hier die je wilt delen met andere ofwel laten zien
zeggen wanneer je hem hebt laten zetten
wat ie voor je betekend

als je hier niet van houd hou het dan voor je en sla deze topic dan gewoon over..

dat is toch niet zo moeilijk?


Krijgt ie kleur of niet? ik vindt een tatoe wel gaaf maar niet zo'n grote
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 17 2008 01:36am
Quote (muizenscheet @ Mon, 17 Mar 2008, 02:29)
Thread
ik dacht.. ik laat het je maar even weten.
nu ja
ik heb het niet zo voor tatoeages
maar ik ben blij dat jij er blij mee bent smile.gif


nee die topic was meer een threat ^^
en bedankt wink.gif

@ zompy geen kleur hou ik niet van jok wordt zwart wit
Member
Posts: 6,029
Joined: Dec 2 2006
Gold: 3.00
Mar 17 2008 03:57am
ik heb opzich niks tegen tatoeages
maar ze moete niet te groot zijn
maar das mijn persoonlijke mening
die tepel piercing zou ik toch weg laten tongue.gif

n1 quote van ultima1 ^^

Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Mar 17 2008 05:17am
Uiteindelijk vind ik het wel een mooie tattoo smile.gif

Deed het niet pijn om zoiets te laten zetten? Ik zou het niet durven
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 17 2008 05:47am
Ik vind het typisch, dat je je uit willekeurige geometrische vlakken allerlei achterliggende gedachtes aan laat praten.
Woensdag aanstaande laat ik ongeveer 25 penissen van verschillende groottes over mijn gehele lichaam tatoeƫren.
Deze penissen staan enerzijds voor de gigantische mannelijkheid die mijn persoon uitstraalt, anderzijds ter afschrikking van mannen die me te na komen.

Deed het pijn?

This post was edited by WemyNM on Mar 17 2008 05:48am
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Mar 17 2008 06:09am
moet je de 29e weer terug?
istie nog niet af dan ohmy.gif?

This post was edited by teunverstraten on Mar 17 2008 06:09am
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 17 2008 06:35am
Er bestaan zeker mooie tattoo's, maar deze vind ik eerlijk gezegd (nog?) niet zo mooi.
Post nog eens als hij af is. wink.gif
En tattoo's met kleur vind ik afzichtelijk, dus goed dat je daar niet voor gekozen hebt. tongue.gif

This post was edited by Toasts on Mar 17 2008 06:36am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 17 2008 06:45am
ik heb een tatoo van boer vince zijn hond die ik per abuis samen met apachai doodgereden had
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 17 2008 09:01am
Quote (Wasbeertje @ Mon, 17 Mar 2008, 13:45)
ik heb een tatoo van boer vince zijn hond die ik per abuis samen met apachai doodgereden had


Wat doe je echt zo f*cking minder tegen mensen
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Mar 17 2008 09:19am
Quote (Zompy @ Mon, Mar 17 2008, 04:01pm)
Wat doe je echt zo f*cking minder tegen mensen


see me care en wow dat sterretje maakt jou zo cool
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123416Next
Add Reply New Topic New Poll