d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Knap Staaltje Buikspreken, Achmed The Terrorist > Lol
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 16 2008 07:34am
hijs oud, maar hij blijft wel goed;) je moet ook een keer naar walter kijken;) dies ook goed;)
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Mar 16 2008 07:45am
Quote (ADHDMusic @ Sun, 16 Mar 2008, 15:34)
hijs oud, maar hij blijft wel goed;) je moet ook een keer naar walter kijken;) dies ook goed;)


Ok;) zal ik zeker doen;).

This post was edited by Toasts on Mar 16 2008 07:46am
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Mar 16 2008 09:05am
Quote (ADHDMusic @ Sun, Mar 16 2008, 03:34pm)
hijs oud, maar hij blijft wel goed;) je moet ook een keer naar walter kijken;) dies ook goed;)


Idd, elke keer weer lachen als ik het zie smile.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 16 2008 09:24am
hahahahaha die was leuk ja smile.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Mar 16 2008 10:00am
Quote (Zompy @ Sun, 16 Mar 2008, 14:49)
Achmed is super oud....


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 16 2008 10:46am
Quote (ADHDMusic @ Sun, Mar 16 2008, 02:34pm)
hijs oud, maar hij blijft wel goed;) je moet ook een keer naar walter kijken;) dies ook goed;)


Nee;)hij is een keer leuk;)en dit is;)alleen al in;)dutchforum kankervaak;)gepost;)
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Mar 16 2008 10:58am
Quote (Skulvar @ Sun, 16 Mar 2008, 17:46)
Nee;)hij is een keer leuk;)en dit is;)alleen al in;)dutchforum kankervaak;)gepost;)


lol ^^wink.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 16 2008 11:06am
Quote (Skulvar @ Sun, Mar 16 2008, 06:46pm)
Nee;)hij is een keer leuk;)en dit is;)alleen al in;)dutchforum kankervaak;)gepost;)
wink.gif wink.gif wink.gif smile.gif

This post was edited by Flatulence on Mar 16 2008 11:06am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 16 2008 11:10am
Quote (Flatulence @ Sun, Mar 16 2008, 05:06pm)
wink.gif wink.gif wink.gif smile.gif


Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Mar 16 2008 12:01pm
Quote (Skulvar @ Sun, Mar 16 2008, 04:46pm)
Nee;)hij is een keer leuk;)en dit is;)alleen al in;)dutchforum kankervaak;)gepost;)



dit is eerste x dat ik hem hier tegekom nmaarja ik vind hem wel leuk, vooral als je wat gedronken hebt;) en met een paar maten kijkt;)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll