Quote (ShaniaTwan @ Fri, 14 Mar 2008, 09:48)
http://theflatearthsociety.org/forum/index.php?topic=11211.0^__________^
Best wel een openbaring dit topic. Ik schijn zwakbegaafd te zijn, wat nu?
Dank jullie wel voor jullie meningen. Oorlogen worden toch echt begonnen door mensen en niet door God. Religie is vaak een motief, maar mensen die mekaar te lijf gaan omdat hun geloofsovertuiging niet overeenkomt met hun eigen zijn radicalen.
Aye, Eric. Je hebt gelijk, het geloof verwaterd behoorlijk in Amerika en West-Europa. Heb je enig idee waarom dit niet voorkomt in het Midden-Oosten en andere arme delen van de wereld?
omdat daar de mensen niets hebben om naar uit te kijken
en omdat de islam een opkomend geloof is worden kinderen in principe gedwongen eraan mee te doen
geloof heeft veel goede kanten
het brengt mensen samen
door geloof zijn wetten ontstaan
maar het heeft veel meer slechte kanten denk ik omdat je het zo makkelijk kunt beinvloeden
vrouwen zijn meestal minder dan een man en dat vind ik heel jammer..
mensen zitten altijd te zeiken over de islam enzo maar het christendom heeft veel meer slachtoffers onder haar naam
kijk maar naar de tempelieren en paladijnen die hebben hele volkeren afgeslacht omdat ze heidenen waren -.-
maja zo kun je dagenlang blijven praten over het geloof en het is dus meer een menings kwestie geworden
Quote (Toasts @ Fri, 14 Mar 2008, 14:06)
Men kon/kan het ontstaan van leven niet met feiten verklaren, vandaar God, Allah, Boeddha, ...
bedoel jij met god in die zin de christen god? en zo ja die heeft ook een naam

Quote (WemyNM @ Fri, 14 Mar 2008, 13:49)
De wereld zou een betere plaats zijn als iedereen geloofde.
De enige waarheid. Immers, als iedereen geloofde, zou deze discussie nooit op gang komen. Dan waren we allemaal tevreden, dachten we allemaal hetzelfde, geen conflicten op dat gebied.
Utopisch, dus niemand kan dit ontkennen.
de mens.. zal altijd blijven vechten christenen vechten ook tegen christenen hoor.. dat zit in ons bloed..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Mar 14 2008 07:33am