d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Morgen Theorie Auto :( > Gvd
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 13 2008 10:53am
Quote (Toasts @ Thu, Mar 13 2008, 05:46pm)
Als je dat post verwacht je toch niet veel aanmoediging? happy.gif


Ja ik weet het maar zo is d2jsp tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 10:54am
Ik hoop echt dat je zakt. biggrin.gif
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 05:53pm)
Ja ik weet het maar zo is d2jsp tongue.gif


Geef ons 10 als je het wel haalt en 5 als je zakt, dan reageren wel wat positiever. =/

This post was edited by Skulvar on Mar 13 2008 10:54am
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Mar 13 2008 10:58am
boe
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Mar 13 2008 11:02am
stelde niks voor bij mij direct er door 2 foutjes
als je je boek 1 keer hebt gelezen heb je 95% slaagkans zou ik zegge
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 13 2008 11:03am
geef mij maar fg dan.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 13 2008 11:12am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 13 Mar 2008, 18:03)
geef mij maar fg dan.


ja doe hier ook maar wat.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 13 2008 11:21am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 13 Mar 2008, 17:31)
Als jij de eerste keer niet slaagt, moet je je schamen.


Eens!
Overigens geldt dit natuurlijk ook voor het praktijkexamen!
Hah!
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Mar 13 2008 11:23am
Succes ermee!
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Mar 13 2008 11:27am
Quote (WemyNM @ Thu, Mar 13 2008, 06:21pm)
Eens!
Overigens geldt dit natuurlijk ook voor het praktijkexamen!
Hah!


praktijk wordt easy maar ik ben niet zo'n kei in studeren ik doe liever diablo tongue.gif en joint smoken
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 11:32am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 06:27pm)
praktijk wordt easy maar ik ben niet zo'n kei in studeren ik doe liever diablo tongue.gif en joint smoken


Stoer.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll