☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Morgen Theorie Auto :( > Gvd
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1170
Replies: 72
Track Topic
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#11
Mar 13 2008 10:53am
Quote (Toasts @ Thu, Mar 13 2008, 05:46pm)
Als je dat post verwacht je toch niet veel aanmoediging?
Ja ik weet het maar zo is d2jsp
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#12
Mar 13 2008 10:54am
Ik hoop echt dat je zakt.
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 05:53pm)
Ja ik weet het maar zo is d2jsp
Geef ons 10 als je het wel haalt en 5 als je zakt, dan reageren wel wat positiever. =/
This post was edited by Skulvar on Mar 13 2008 10:54am
c0me
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold
:
2.00
#13
Mar 13 2008 10:58am
boe
Larzie
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold
:
10,701.57
#14
Mar 13 2008 11:02am
stelde niks voor bij mij direct er door 2 foutjes
als je je boek 1 keer hebt gelezen heb je 95% slaagkans zou ik zegge
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#15
Mar 13 2008 11:03am
geef mij maar fg dan.
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#16
Mar 13 2008 11:12am
Quote (Wasbeertje @ Thu, 13 Mar 2008, 18:03)
geef mij maar fg dan.
ja doe hier ook maar wat.
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#17
Mar 13 2008 11:21am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 13 Mar 2008, 17:31)
Als jij de eerste keer niet slaagt, moet je je schamen.
Eens!
Overigens geldt dit natuurlijk ook voor het praktijkexamen!
Hah!
ReadyAimFire
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold
:
0.30
#18
Mar 13 2008 11:23am
Succes ermee!
Malakas
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold
:
132.17
#19
Mar 13 2008 11:27am
Quote (WemyNM @ Thu, Mar 13 2008, 06:21pm)
Eens!
Overigens geldt dit natuurlijk ook voor het praktijkexamen!
Hah!
praktijk wordt easy maar ik ben niet zo'n kei in studeren ik doe liever diablo
en joint smoken
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#20
Mar 13 2008 11:32am
Quote (Malakas @ Thu, Mar 13 2008, 06:27pm)
praktijk wordt easy maar ik ben niet zo'n kei in studeren ik doe liever diablo
en joint smoken
Stoer.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact