Quote (ShaniaTwan @ Wed, 12 Mar 2008, 22:29)
Dream Theater is een beetje verleden tijd, ze speelden alleen maar harde nummers op Fields of Rock afgelopen jaar, terwijl ik de ballads juist mooi vond.
Initieer zelf ook eens wat, er zijn toch zeker wel genoeg andere onderwerpen waar je je mening over kan geven? ^^
Ik had die jewboy wel te pakken toen ik dat zei, haha. Je verraste mij zelfs met je plotselinge opkomst daar, har!
Ahja, natuurlijk kan ik over andere dingen m'n mening geven. Maar aangezien dit topic bedoeld is voor felicitaties aan onze vrind Twan, vind ik dat een beetje ongepast. Maak maar eens een topic met een verschrikkelijk boeiend onderwerp aan, misschien dat ik dat topic dan kom verrijken met mijn hoogstpersoonlijke bezoek. Misschien ook niet. Time will tell!