d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G E F E L I C I T E E R D T W A N > Heb Een Beste...
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 02:01pm
Congratz smile.gif
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Mar 12 2008 02:12pm
ik stuur je wel een zak witte lijst ;-))))


H01 P3T13
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Mar 12 2008 02:30pm
ik betwijfel het of lan dit topic binnnen nu en 3 weken nog zal lezen maar toch nog gefeliciteerd.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Mar 12 2008 02:41pm
gefeliciteerd, betwijfel ook of hij dit topic ooit zal leze
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 12 2008 03:08pm
gefeliciteerd skatjuh!! heart.gif

lol
gefeliciteerd he wink.gif
wat ge je allemaal doen?
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 03:16pm
Quote (Tha_Axid @ Wed, Mar 12 2008, 08:41pm)
gefeliciteerd, betwijfel ook of hij dit topic ooit zal leze


Oh ye of little faith!

Hij post toch ook nog wel eens in de HipHop-Topic? Ik heb hem mooi in HOOFDLETTERS gezet met een oude truc ooit geleerd in 'nam.

Hallo iedereen thumbsup.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 12 2008 03:24pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, 12 Mar 2008, 22:16)
Oh ye of little faith!

Hij post toch ook nog wel eens in de HipHop-Topic? Ik heb hem mooi in HOOFDLETTERS gezet met een oude truc ooit geleerd in 'nam.

Hallo iedereen  thumbsup.gif


Ha, die Peter! Ik wacht op een opmerking over Dream Theater, zodat ik erop kan reageren!

heart.gif
Banned
Posts: 44
Joined: Mar 12 2008
Gold: 0.00
Mar 12 2008 03:29pm
Quote (mUMmY- @ Wed, Mar 12 2008, 09:24pm)
Ha, die Peter! Ik wacht op een opmerking over Dream Theater, zodat ik erop kan reageren!

heart.gif


Dream Theater is een beetje verleden tijd, ze speelden alleen maar harde nummers op Fields of Rock afgelopen jaar, terwijl ik de ballads juist mooi vond.
Initieer zelf ook eens wat, er zijn toch zeker wel genoeg andere onderwerpen waar je je mening over kan geven? ^^

Ik had die jewboy wel te pakken toen ik dat zei, haha. Je verraste mij zelfs met je plotselinge opkomst daar, har!
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Mar 12 2008 05:00pm
Quote (ShaniaTwan @ Wed, 12 Mar 2008, 22:29)
Dream Theater is een beetje verleden tijd, ze speelden alleen maar harde nummers op Fields of Rock afgelopen jaar, terwijl ik de ballads juist mooi vond.
Initieer zelf ook eens wat, er zijn toch zeker wel genoeg andere onderwerpen waar je je mening over kan geven? ^^

Ik had die jewboy wel te pakken toen ik dat zei, haha. Je verraste mij zelfs met je plotselinge opkomst daar, har!


Ahja, natuurlijk kan ik over andere dingen m'n mening geven. Maar aangezien dit topic bedoeld is voor felicitaties aan onze vrind Twan, vind ik dat een beetje ongepast. Maak maar eens een topic met een verschrikkelijk boeiend onderwerp aan, misschien dat ik dat topic dan kom verrijken met mijn hoogstpersoonlijke bezoek. Misschien ook niet. Time will tell!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Mar 13 2008 05:14am
Gefeliciteerd. Ook al komt hij volgens mij nooit meer hier langs. :/
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll